Dilemele unui idiot


De când am trecut pe wordpress ( iniţial, am apărut pe blogspot), am observat că în panoul de control, apar tot felul de categorii, printre care şi una numită: What’s hot!

În această categorie, sunt tot felul de chestii: ce mai apare nou pe wordpress, cele mai bune bloguri astăzi (evident, din Ro), bloguri cu creşteri rapide (aici am fost şi eu lider într-o zi 😀 ), cele mai noi articole şi bineînţeles, cea asupra căreia o să ne oprim, Cele mai bune articole de astăzi.

Mereu, dar absolut mereu, într-una din primele 3 poziţii a fost un articol despre emisiunea „curvă pt mama soacră” (nu dăm numele original că ne provoacă silă). În proporţie de 90% din timp, chiar pe primul loc!!! Cum pizda mă-sii, mă?! Chiar aşa mulţi imbecili sunt interesaţi de porcăria aia regizată? Să nu-mi spuneţi că emisiunile astea nu’s regizate, că o să râd şi cu curu de voi.

Ce motive ai avea să urmăreşti o prostie din asta? Ce fel de traume trebuie să fi suferit în frageda-ţi pruncie, pt a-ţi încălzi sufletul cu căcatu’ ăsta? Ai mai multe clase ca trenu? Te mai suporţi? Sigur n-ai o frânghie pe lângă casă? Dacă nu ai, n-ai vrea să îţi împrumut una? Te şi spânzur eu, dacă tu nu ai curaj. Dă-mi numai adresa şi vin de urgenţă să-ţi rezolv problemele!

PS: cum pula mea să nu urăşti românul, care în proporţie de 75% e un dobitoc de 10 ori mai mare ca mine? Eu măcar am darul de a fi unul hazliu…

7 gânduri despre &8222;Dilemele unui idiot&8221;

  1. dolores zice:

    Ba da sunt regizate.Stiu pe cineva care a mers la,,cearta inbucate,,sau ceva de genul pt.cateva sute de euro.Trebuia sa joce rolul unui insurat(tipul e single)nemultumit de ce-i gateste nevasta.Oamenii care se uita la asa ceva au o viata pustie,nu citesc,sunt mari consumatori de productii marca Bolywood,stirile de la ora5,defuncta,,surprize,surprize,,etc.Ii tine in viata si hraneste ,,,maria sa,, televizorul.

  2. Kane zice:

    Trebuia sa urmaresti emisiunea „Dragostea de la Clejani”, ai fi dat un Oscar celei de care vorbesti tu :D. Revenim la o discutie mai veche de-a noastra (in care, ce-i drept, nu prea aveam un punct de vedere comun), si anume faptul ca gusturile consumatorilor de TV sunt pe masura gradului de educatie al majoritatii, deoarece rating-ul aduce publicitate si-asa mai departe. Dar daca faci educatie proasta, chiar si la cererea maselor, intri intr-un cerc vicios, rezultatul fiind Guta in reclamele pentru pasta de dinti sau Vali Vijelie lansand noul Audi A5 in Romania.

  3. Miştotică zice:

    @dolores: şi eu ştiu pe cineva care a participat la o regizaţiune, dar îţi poţi da seama şi fără să cunoşti un participant.
    @kane: gusturile nu sunt neapărat pe măsura gradului de educaţie. Sunt şi persoane educate care se uită la prostiile astea, din lipsă de alternativă. Unde mai pui că primeşti pe gât cu forţa acelaşi gen de emisiune, pe toate canalele, dar sub altă denumire şi cu o tematică uşor variată. În timp, se creează o dependenţă şi automat mai vrei să afli bârfe idioate, vrei să te identifici cu alde cioban sau virinel, şi uite aşa obţii o naţie îndobitocită, pe care eu unul o urăsc din tot sufletul.
    Ce-i drept, există destule excepţii, dar susţin în continuare că marea majoritate adoră vomele astea de şouri.
    Ah, şi un caz concret că nu contează educaţia pt telespectatori: cumnatu-miu e guţofil convins. E genul de persoană care s-ar uita la Shutter Island si ar zice că-i o porcărie. Pt el, Wachutangpongî ( a se citi, o porcărie chinezească despre arte marţiale) e artă în formă pură. Eh, când vine vorba de televizor, se uită doar la NatGeo, NatGeo Wild şi Discovery.

  4. mi-e vag cunoscuta emisiunea aia doar din cauza sanilor prezentatoarei 😀 recunosc…vreo 10 secunda m-am uitat la ei dupa care m-a coplesit actiunea si am schimbat postul
    oricum e clar ca toate prostiile astea sunt regizate. un fel de film siropos dar care te abureste ca e realitate.

    • Miştotică zice:

      Eu am aflat de la wordpress de emisiune. Confirmarea că ar exista emisiunea a venit de la bunică-mea, intrigată de rezultatul unei emisiuni, în timp ce eu mă chinuiam să-i repar o uşă. Da’ la 70 de ani ai ei şi fără şcoală, o înţeleg că pune botu’ la astfel de emisiuni.

  5. De la kaKanal De emisiunea cu cel mai mare rating.
    Asta e motivul pentru care eu sunt foarte de acord cu cenzura. Daca CNA-ul ala si-a vedea mai mult de continutul si de calitatea programelor si ar aplica niste cenzuri pe aceste criterii (nu pe cele politice), crezi ca lumea nu s-ar mai uita la TV? Ei as! Prostii inghit ce li se da, ca si porcul cu laturile.

    • Miştotică zice:

      Într-o democraţie e imposibil ca o instituţie gen CNA să interzică mizeriile astea. În fond, vorbim de libertatea de exprimare a unui grup de persoane. Unde mai pui că au duma cu: nu-ţi convine, schimbă programul! Că n-ai alternativă, asta-i marea bubă! Cum zicea un amic: Care-i diferenţa între otv şi protv sau antena1? Îţi servesc acelaşi căcat în diferite ambalaje.

Dă-ţi şi tu cu părerea

