Guess who’s back


Da, stiu. Mi-am luat ramas bun de la tot. Totusi, blogul asta e copilul meu de suflet si, momentan, e prematur sa ma despart de el. Asta nu inseamna ca la fel voi proceda si cu restul. Ba din contra. Is chiar mai vehement! Twitter-ul ramane sters, persoanele sterse din lista de mess raman sterse, persoanele sterse din viata de zi cu zi, la fel.

Stiu ca pastrand blogul, ma mentin „fierbinte” ( sunt luat la ochi de cineva). Asta e! Stiu ca perseverenta e mama prostilor, dar n-am sustinut niciodata ca n-as fi unul. Asa ca, dragi cititori, am revenit. Bine, nu atat pt voi cat pt mine, dar totusi, I’M BACK! Si azi mai bag una.

PS1: Muttley, tu m-ai convins cu melodia ta :mrgreen: .

PS2: Scuzati lipsa diacriticelor. Scriu din postura de musafir al Bunului prieten D.

Un gând despre &8222;Guess who’s back&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

