A venit timpul…


… schimbării. Simt o nevoie acută să renunţ la aproape tot ce am în clipa de faţă. Prieteni, amici, stil de viaţă, tabieturi, priorităţi, localuri frecventate, domiciliu, etc.

Am realizat un lucru extrem de important ieri şi de azi începând, vreau să-l aplic. Dacă nu o să vă mai caut, să ştiţi că nu mai vreau să faceţi parte din viaţa mea şi v-aş ruga să respectaţi asta. Iar pt cei care cred că fiindu-mi familie, nu o să-i exclud, vă înşelaţi. Amarnic!

E timpul să cunosc oameni noi, să-mi găsesc un rol într-o viaţă nouă. Un prim pas în direcţia asta, va fi făcut chiar acum. Şiţi voi bancul ăla cu Eric Honecker (fostul preşedinte al defunctei RDG)? Se zice că într-o seară, se plimba pe străzile pustii ale Berlinului. Toate luminile pe stradă erau aprinse, dar nici urmă de picior de om. Apropiindu-se de zidul Berlinului, vede o gaură mare în el. După ce s-a mai apropiat puţin, a văzut un bilet lângă acea gaură. S-a decis să vadă despre ce e vorba şi l-a deschis. Pe el stătea scris: „Eric, stinge lumina!”.

Dragi cititori (voi ăştia 12 şi un pic), Miştotică vă spune: La revedere! Stingeţi voi lumina la plecare!

 

11 gânduri despre &8222;A venit timpul…&8221;

  1. Sandra zice:

    Asta inseamna ca daca stingem lumina,nu vom mai vedea ce scrii? sau doar din simplul motiv ca nu vei mai scrie? si atunci inseamna ca aceste sunt intrebari retorice…. :-<

  2. adi zice:

    Acum chiar ca ai sarit calul; misca-ti fundul si revino pe blog.Nu am stins nici o lumina, am pus un bec de 200 sa vezi pe unde umbli. Dupa ce ai intrat tu in viata mea cum ai tupeul sa-mi spui ca nu ma mai vrei in a ta..viata?

Dă-ţi şi tu cu părerea

