Cum să câştigi premiul


Aseară, stăteam în bucătărie cu soră-mea, cumnatu-miu şi Găvrilă. Ultimi doi, luau cina. Ca orice copil, Găvrilă e în plin război cu mâncarea. În timp ce eu cu Robi povesteam, Gabi nu prea mânca, iar mă-sa îl pistona de la spate:

„MÂNCĂ MĂ ODATĂ!” „HAI MĂ!” „NU TE MAI JUCA!” etc.

Lui Găvrilă, nici că-i păsa de ce spunea mă-sa 😆 . Simina, într-o ultimă şarjă înainte de-l pocni, îi zbiară:

– MÂNCĂ MĂ MAI REPEDE!

Gabi se întoarce către ea şi pe un ton extrem de calm, îi spune:

– Nu pot! Tu crezi că am o gură aşa mare ca a ta?!

Am explodat toţi trei într-un râs isteric. Eu chiar am început să aplaud 😆 . Gabi, săracu’, nu realiza ce era aşa comic, dar râdea şi el din inerţie. Atât de bine m-a făcut pulică ăla mic să mă simt, încât i-am dat ca premiu, ultima mea pungă de Haribo! Şi cine mă cunoaşte cât de cât, ştie că eu nu împart două lucruri: Haribo şi femeia. În ordinea asta 😀 .

Un gând despre &8222;Cum să câştigi premiul&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

