Iată şi răspunsul!


Mă întrebam în urmă cu ceva timp, de ce dracu nu m-am tirat prin alte ţări/locuri. Ocazii au fost destule, har domnului. Adevărul e că de multe ori am simţit nevoia unei schimbări radicale în viaţă. Aş putea scrie un roman cu motivele unei astfel de mutări, dar prefer să vă las în compania explicaţiei „de ce NU”.

Ascultă-mă!

5 gânduri despre &8222;Iată şi răspunsul!&8221;

  1. Kane zice:

    🙂 dupa cum ai jucat anul trecut la botez, nu s-ar zice ca-ti prieste „motivul”. Dar hai ca esti de-al nostru, te salvam cu zicala „daca mireasa nu stie juca, de fapt lautarii nu stiu canta.” ;). Sa ne traiesti!

  2. Sandra zice:

    COME BACK TO US! 😦 ideea era sa prostestez si sa-ti scriu acelasi lucru la toate posturile pe care le-am savurat si din cauza carora am ras,am zambit sau m-am simtit cu musca pe caciula,m-am simtit vizata,melancolica! dar vreau sa evit o injuratura ca la carte. in fine,chestia e ca eu si ceilalti 12 de care ziceam am vrea savi inapoi,sa ne scrii si sa iti faci datoria,adica sa ne faci sa radem!

  3. Sandra zice:

    😦 ideea era sa prostestez si sa-ti scriu acelasi lucru la toate posturile pe care le-am savurat si din cauza carora am ras,am zambit sau m-am simtit cu musca pe caciula,m-am simtit vizata,melancolica! dar vreau sa evit o injuratura ca la carte. in fine,chestia e ca eu si ceilalti 12 de care ziceam am vrea savi inapoi,sa ne scrii si sa iti faci datoria,adica sa ne faci sa radem!

Dă-ţi şi tu cu părerea

