Prizonierul propriei lumi


Se putea să treacă un ianuarie fără o veste idioată? Se putea??? Gura mă-tii de lună infectă! Te urăsc, mă! Te urăsc din adâncurile sufletului meu negru şi hain.

Deşi părinţii mi-au oferit o soră, încă de la o vârstă fragedă, eu mi-am găsit un frate. E vorba de Roby. Fiind mai tânăr cu doar 4 luni ca mine, am trecut prin mii de aventuri împreună. Am făcut aproape aceleaşi şcoli ( generala şi liceul), am copilărit şi am crescut împreună. Am mers la sute de discoteci împreună, am mers în nenumărate excursii, am făcut mii de năzbâtii, am împărţit până şi ultima ţigară.

Ei bine, toate astea vor înceta cât de curând. Vestea de azi a venit ca o lovitură de cuţit în inimă.

– Mă mut cu Tibi ( frate-su mai mare).

Lipsit de o reacţie verbală, am început să înjur în gând de toţi sfinţii şi dumnezeii. Nu pe el, sau pe Tibi sau pe oricine altcineva, ci pe mine. The master of all gupiţi, „king” Miştotică.

De ce morţii mă-sii n-am plecat în Canada în 2004? „Ce pula mea să fac singur, în capătu’ ăla de lume? Las’ mai bine să-mi termin io faculta…” Şi-am terminat-o. Bine de tot 🙄 . De ce n-am plecat cu împreună cu ea în 2008? La o adică, aveam aproape totul. Când am luat-o de nebun prin lume, de ce nu m-am oprit naibii undeva? Sau anu’ trecut în vară. De ce pizda mă-sii n-am plecat în Murcia? Acuma o duceam bine mersi, cu o durere maximă în cot de tot ce se mai petrece pe acasă. De ce dracu am rămas mereu pe poziţie? De ce m-am agăţat mereu de familie şi de Poli, când s-a pus problema de plecat? De ce nu mă pot rupe iremediabil de acestea două? În fond, e viaţa MEA în joc. Nu a familiei!

Azi mă urăsc şi vă urăsc, pe toţi, fără excepţie. Şi dacă pomeniţi ceva despre Egipt, o să-mi doresc să vă văd morţi!

8 gânduri despre &8222;Prizonierul propriei lumi&8221;

  1. dolores zice:

    Tu crezi ca esti intr-o situatie naspa,dar ti se pare.Poti sa-mi zici ce vrei nu ma supar.Cu adevarat grav ar sa fii bolnav tu sau cineva pe care-l iubesti.Cu restul te obisnuiesti.Vorbesc din proprie experienta.

    • Miştotică zice:

      Nu sunt deloc într-o situaţie naşpa. Sunt conştient că şi după ce se va muta, tot o să ne mai vedem. Problema e că o să ne vedem extrem de rar. Ura asta ce-o simt în clipa de faţă nu îi e adresată lui sau situaţiei create. E de sine în mare parte. Dar, pot să privesc şi partea bună a lucrurilor. Cu siguranţă o să-mi văd mai des cunoscuţii din Bucureşti 😀 .

  2. Sincer, cred ca prima mutare e cea mai grea. Dupa asta, iti poti face bagajele si te poti muta, si instala, oriunde in lume zic eu. Fara probleme. Ai nevoie doar de a lua decizia. Ferma, categorica, fara razgandit. In momentul in care eziti, s-o dus pe pula totul. BTW, Cehia rules. Si berea lor si mai si!

Dă-ţi şi tu cu părerea

