Întâlnire de gradu’ 4


Dacă tot am ajuns acasă mult mai devreme decât aveam planificat, hai să vă scriu una din categoria: Ai, să-mi bag pula!

Se poate scrie fără menajamente, deoarece nu dăm nume, locaţii şi nici descrieri în amănunt. Plus că inculpata nu o fost iniţiată într-ale blogului, so… lucky me :mrgreen: .

Totul a început acum câteva zile, pe holurile universităţii. Ea zbura finuţ cu nişte hârtii în mână, eu mă grăbeam să ajung la un test. Şi pt că eram aproape să ne dăm pe jos unul pe altul, inevitabil i-am reţinut figura. Având mult timp la dispoziţie, am făcut două drumuri până la aparatul de cafea (colţ diametral opus). De fiecare dată am dat nas în nas cu ea, deşi am folosit rute diferite. De fiecare dată mi-a zâmbit. Eu l-am interpretat cum am vrut eu şi am luat poziţia de drepţi:

– Ei bine, cum se zice în popor, a treia oară plăteşti.

– În ce? întreabă ea cu un zâmbet larg pe buze.

– Cafea. Pe asta care o iau acuma, o plăteşti tu!

După care am mai socializat puţin cu ea şi am făcut rost de numărul ei de telefon. Duminică, am sunat-o şi am stabilit ca să ne vedem în seara asta, „de la 10”. Buuuun, deci facem şi noi puţină curăţenie la faţadă. Rasă barba netunsă de câteva săptămâni, retuns ciocu şi ne facem „Gigel” pt întâlnirea asta. Ajungem la timp ( cu 5 minute înainte) şi luăm loc la masă. Gagica, spre surprinderea mea, punctuală. Comandăm fiecare câte ceva, eu fiind cu buburuza, am ales un cola. Nici bine n-am apucat să plătesc băutura (în baru’ ăsta se practică plata ‘nainte) că gagica dă drumu’ la festival:

– Îmi place că ai comandat cola. (He-he nu’s fraier 😀 , îmi zic ) Nu suport bărbaţii care de prima dată cum ies în oraş cu o fată se pun pe băut, doar ca să-i demonstreze că el e şefu’. Ăştia’s nişte imbecili care în final o să ajungă să-şi bată nevestele!

Eu în sinea mea, îmi puneam întrebări de genu: Fuuuuck! Is she for real? 😐 .

– Îi bine că am punctat pozitiv la capitolu’ ăsta… încerc eu să-i tai elanul.

– De exemplu, fostul meu prieten era ceva de genu. Numa că el nu era agresiv. Dar era extrem, extrem de enervant. Am ajuns să nu îl mai suport. Bine, nu o fost chiar aşa de la început, că la înce…

– Eşti mai emotivă? o întreb în încercarea de a afla dacă are un atac de panică verbal sau dacă vorbeşte aşa pt că s-o trezit cu faţa la perină.

– Nu. De ce? Îţi par genu? Nu cred că m-aş cataloga ca fiind o fire mai emotivă. Fostul meu prieten îmi zicea mai mereu că’s mai degrabă agresivă. Dar nici agresivă nu m-aş cataloga. ( „Bă, asta bubuie?” Nu ştiu bă, Miki. „Preiau io de aici?” Eşti prost? Numa’ ce-am ajuns.)

– Deci, la ce ziceai că eşti studentă? („Dacă şi asta îi studentă…” Te pomeneşti că o fi la psiho şi are chef de jocuri la ora asta. )

– La Teologie. ( „Jackpot baby 😆 ” Taci, fraiere! Mă faci, dracu’ să râd. „Ştii când o mai dezbraci tu pe asta?La autopsie 😆 ” Taci, bă! Că n-aud ce spune… „Te mai interesează?”) În anu I. Ştiu că par mai matură, dar nu sunt.

Şi începe asta şi-mi povesteşte despre nu ştiu ce fantezii din lumea celor săraci cu duhul. În comparaţie cu ce scotea gagica pe gură, dialogul meu cu Miki părea extrem de normal. Pur şi simplu n-am putut să reţin atâtea abominaţii. La un moment dat, chiar mă gândeam că îi fumată. După 10 minute de dialogat cu Miki, timp în care asta o vorbit întruna, am ajuns la o concluzie comună că fătuca asta pur şi simplu nu merită banii daţi pe suc. În cel mai jalnic mod cu putinţă, mi-am pus telefonul să sune, m-am făcut că vorbesc cu cineva şi m-am tirat dracu’ de acolo, cu frâna de mână trasă!

5 gânduri despre &8222;Întâlnire de gradu’ 4&8221;

  1. :))))) Bine ca ai avut tupeu. Eu am fost la un date cu un tip ce parea dragutel, pana a deschis gura si a zis ca face parte din partidul lui Beeeeecali, continuand cu „uneori simt nevoia sa ascult manele, sa vad cum danseaza femeia pe masa”. Am ramas sa-mi termin vinul. Nu stiu de ce. Oi fi vreo masochista.

    Si, cum e sa lasi balta pe cineva in mijlocul intalnirii?

  2. dolores zice:

    Ai scapat ieftin.Gagica era naspa ar fi ntrebuit sa-ti dai seama din momentul in care a inceput sa-ti faca mintile praf barfindu-l pe fostul.Nu se face asa ceva mai ales la prima intalnire.

Dă-ţi şi tu cu părerea

