Teoria constipaţiei


Un studiu făcut de renumiţii cercetatori britanici releva cele mai mari 3 plăceri ale omlui:

– locul 3 aparţine orgasmului.

– pe locul 2 era senzaţia eliberatoare ce ţi-o dă pişarea.

– pe primul loc, în mod evident, e căcarea.

Eh, pt această plăcere supremă, eu îmi pregătesc mediul ambient. Dau drumu la radioul de la cabina de duş, îmi scot telefonul cu solitaire-ul pregătit şi mă aşez în cea mai confortabilă poziţie pe tron. Nu sunt genul care să se grăbească. Vreau să savurez momentul la maxim şi prin urmare, toate stelele trebuie să fie aliniate cum trebuie. Nimic n-are voie să lipsească.

Din păcate, de mai bine de o lună, zenul meu de căcătoare e stricat de ProFm. De fiecare dată când eu mă cac, bagă cel puţin una din piesele astea două: „Borona supo” pizdii mă-sii şi evergayloving „Lovely smile”. N-o să dau link la abominaţiile astea, dar sunt sigur că le ştiţi şi voi. De multe ori se întâmplă să le bage pe ambele, una după alta. De parcă alte melodii n-ar avea în playlist 👿 .

Cum aud una din procăriile astea, mă constip instantaneu. Şi în loc să simt acea senzaţie eliberatoare, mă loveşte sindromul maţului timid. Un fel de verişor geamăn al mult mai cunoscutului sindrom al vezicii ruşinate. Căcatul începe să se agaţe de intestine şi nu vrea să iasă nicicum din mine. Şi uite aşa eu de-o lună, când mă cac, nu pot să simt bucuria specifică.

Sunt ferm convins!!! că cei de la ProFm au auzit de undeva de tabieturile mele fecaliene şi conspiră grosolan împotriva mea. Nu se poate să fii dj la radio şi să pui porcăriile alea de melodii fără un scop. Te-ar da naibii directorul postului afară în secunda doi! Şi pt că melodiile alea sunt date DE FIECARE DATĂ când merg eu la budă, concluzia e pe cât de simplă, pe atât de dureroasă: ProFm conspiră împotriva mea! 👿  Nu ştiu ce drac bănuiesc ei că le-aş fi făcut, dar am de gând să mă răzbun şi să-l tai de pe lista radiourilor pe care le recomand. Oricum, nu pot să spun că-mi e la fel de drag ca răposatul său frate, pe numele-i de Info Pro. Ăla era mult mai apropiat de gusturile găozului meu…

De data asta vă las pe voi să le-o daţi la … 😈

3 gânduri despre &8222;Teoria constipaţiei&8221;

  1. Daniel zice:

    Nice.. chestia e ca daca ai tine-o pe KISS sau Zu, ai ramane etern constipat. ProFM e ceva mai diversificat. Recomand MusicFM pt. o cacare de vis.

Dă-ţi şi tu cu părerea

