La mulţi ani, soră-mea!


Ştiu că n-am fost cel mai bun frate din lume pentru ea. O dovadă a acestui fapt e: în ziua în care o fost adusă de la materninate, mă uitam atent la ea cum stătea întinsă pe pat, iar ea la rândul ei mă privea nedumerită cu ochii ei albaştrii ca cerul. M-am întors către mamă-mea şi am întrebat-o scurt pe doi:

„Când pot s-o bat?” 😆 .

Totuşi, asta nu înseamnă că n-o iubesc. Am apărat-o până la un punct (nici D-zeu nu mai ţine minte câţi colegi de clasă i-am bătut că o necăjeau), am avut grijă de ea cam cum credeam eu că ar trebui (de câte ori am luat-o pe coajă în locul ei… 😀 ). Evident, am şi curentat-o de câteva ori, dar ce-a luat a fost pe merit.

Eniuei, azi împlineşte 22 de ani. I-aş lua ceva cadou, dar n-am nici cea mai vagă idee cam ce i-ar place. Deşi eu sunt mai mult adeptul cadourilor simbolice, ei o să îi iau ceva util. Ceva ce ştiu sigur că o să-i folosească mult timp de acum încolo.

La mulţi ani, Siminocule!

6 gânduri despre &8222;La mulţi ani, soră-mea!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

