Discuţii inteligente


Nu ştiu cum dracu’  de am apărut eu prin zona unei săli de laborator, dar cert e că mă scotoceam prin buzunare în împrejurimile alea. Nu mai reţin ce naiba căutam. Probabil telefonul. Lângă mine, un număr de 7 colegi de grupă, discutau pe un ton aprins:

– Na, spune mă! Veniţi şi voi vineri sau nu?

– Noi mergem sigur! Voi dacă veniţi…?!

– Păi cum să nu venim, bă?!

Moment în care pe mine m-o mâncat în cur să-i întreb despre ce e vorba:

– Ce e vineri şi unde? gândindu-mă la ceva interesant sau poate facultă related, prin urmare important.

– Mergem la Harry Potter! (vă spun sincer că am gugăluit numele să nu-l scriu greşit)

– Mai bine mă scărpinam…

– Poftim… 😕

– Nu contează…

Important de reţinut că:

– Ăştia’s viitorii informaticieni ai ţării.

– La 20 de ani, încă sunt mega extaziaţi de Harry Potter! (WTF???) Poimâine poate aflu’ că joacă Barbie în reţea.

– „noi” şi „voi” nu înseamnă eu&prietena, respectiv tu&prietena, ci colegi de cameră (respectiv palier) de la cămin.

– Note to self: next time, take your curiosity and shove it up your ass!

 

 

5 gânduri despre &8222;Discuţii inteligente&8221;

  1. Sandra zice:

    Barbie in retea :))))))))) si despre heri potar,sincer…varu`miu al mai mic zice ca adultii nu au voie sa se uite,sa nu afle secretele mistice. nu stiu la ce se refera!

Dă-ţi şi tu cu părerea

