O scrisoare ciudată


„Cerere de lăsare la vatră pe motiv de incompatibilitate legală.

Stimate Domnule Ministru,
Situaţia mea familială şi familiară, mă determină să solicit sprijinul Domniei voastre în vederea lăsării la vatră.
Vă rog sa analizaţi cu atenţie, ce mi s-a întâmplat :
(a) Înaintea încorporării, m-am căsătorit cu o văduvă de 44 de ani.
(b) După scurt timp,  fiica soţiei mele, deşi avea doar 25 de ani, s-a căsătorit cu tatăl meu, pe care l-a îndrăgit la prima vedere cu prilejul căsătoriei mele. În urma acestei duble căsătorii, tatăl meu mi-a devenit ginere fiindcă s-a căsătorit cu fiica mea, iar fata mea vitrega mi-a devenit mamă, ea fiind soţia tatălui meu.

(c) De Crăciun, soţia mea a născut un băiat. Băiatul a devenit astfel fratele soţiei tatălui meu, deci cumnat cu tatăl meu. Prin urmare baiatul meu, fiind frate cu mama mea, mi-a devenit unchi.
(d) Culmea face ca în ianuarie anul acesta, şi soţia tatălui meu a nascut un băiat, care este pe de-o parte fratele meu (fiind fiul tatălui meu) şi pe de altă parte nepotul meu (fiindcă este fiul fiicei soţiei mele). Am devenit astfel fratele nepotului meu, şi cum soţul unei mame devine
tatăl copiilor ei, şi eu am devenit tatăl soţiei mele şi fratele fiului meu.
Cu alte cuvinte eu sunt propriul meu bunic!
Având în vedere că legea interzice ca tatăl, fiul şi nepotul să fie mobilizaţi în acelaşi timp, vă rog respectuos, stimate Domnule Ministru, să mă lasaţi la vatră.
Contând pe amabilul dvs. sprijin şi binevoitoarea dvs. inţelegere de tată şi adult, vă rog să agreaţi, stimate Domnule Ministru, salutările mele de înaltă consideraţie.

semnatură indescifrabilă

PS1 : Este vorba de o scrisoare veridică expediată de un tânar alsacian Ministrului Apărării Naţionale Francez !
Cererea sa a fost acceptată, tânărul fiind rapid reformat pt urmatorul motiv : stare psihică instabilă şi preocupată, tulburări mintale agravate de un climat familial perturbat.

PS2: Ştiu de multă vreme povestea, dar abia acum am dat din nou peste ea.

9 gânduri despre &8222;O scrisoare ciudată&8221;

  1. mi-ar placea si mie sa am o astfel de familie, nu de alta, da`i al dracu` de fain sa sucesti mintile oamenilor si dupa sa stai sa vezi cum li se limba`plimba`n gura cand ii pui sa relateze ce au inteles :)) in rest, o logica de pus in rama :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

