Gentleman sau campion?


Sâmbătă dimineaţa a avut loc a doua ediţie a Cupei Forumului la table „Tempo Poli”. Înarmat cu mult bulan, m-am prezentat în D’arc.

Prima partidă a fost în compania lu’ Milanezu. După ce mi-a luat prima linie ( toate meciurile s-au jucat în sistemul 5 linii din 9), l-am curentat sec 😈 . 5-1 şi eram pregătit de un adversar mai greu. Însă doar la propriu.

După ce m-a condus cu 1-0 şi 2-1, Greblă s-a trezit cu două marţuri din senin şi a părăsit competiţia cu coada între picioare 😈 .

Eram ajuns în semifinală şi în calea mea a ieşit, în sfârşit, un adversar pe măsura bulanului. Naşa lu’ Garcon.

Era lupta între „zarul care-ţi trebe” (ea) şi „duble” (eu). Greblă, care încă se zgâria pe ochi, îi făcea galerie. Scorul a fost mai mereu în favoarea ei. 1-0, 3-1, 4-2 şi… ceva s-a rupt. În jocul ei, desigur. Am egalat la 4 şi aveam avantaj considerabil în ultima linie. Inevitabilul „zar care-i trebuia” m-a scos însă din joc pt câteva mâini şi m-am trezit în ingrata postură de a pierde meciul în faţa unei doamne. Ce-i drept, mă tot bătea gândul să o las să câştige, deoarece în cealaltă semifinală, Cezara îl rupea pe Kitra în două. Cu o dublă la scos, am revenit în joc. Inevitabil, punctul culminant al turneului a venit. Ea mai avea două piese, pe căsuţele 2 şi 1. Eu mai aveam 3 piese: una pe 1 şi două pe căsuţa 2. Dau cu zarurile. Unul din ele se opreşte la cifra 5. Celălalt se rotea exasperant. Privirile tuturor s-au îndreptat către al doilea zar, care continua să se învârtă. În mod logic, toţi cei din încăpere ţineau cu Naşa, excepţia fiind Bunul Prieten D. După aproape jumătate de minut de rotire, al doilea zar se opreşte. 5!

Un „Ahhhh!!!!!” a răsunat din toate corzile vocale ale chibiţilor :mrgreen: . D. se bucura pt dubla mea, dar eu am simţit cum s-a scurs ultimul strop de noroc din mine. Ştiam că în finală nu voi mai da aşa multe duble.

Şi n-am mai dat. În 8 linii am dat 3 duble, din care două de 6-6 când aveam piesă scoasă.

Am ţinut cât de cât aproape, dar stilul Cezarei de a nu-şi descoperi piese, combinat cu părăsirea norocului au dus la un neverosimil 5-3 în favoarea domnişoarei. În cealaltă finală (cea mică) Kitra a spulberat-o pe Naşa lu’ Garcon cu 5-0.

Iată şi laureaţii acestei ediţii:

Am ocupat locul doi, m-am ales şi cu o cupă, dar în mintea mea era un singur gând: „Second place, biggest loser!” 😦

Un gând despre &8222;Gentleman sau campion?&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

