De ce n-aş da permis femeilor


De foarte mult timp aveam postul ăsta în minte. Cam de prin iunie.

În principiu, femeile n-au ce căuta în spatele volanului. Sunt foarte puţine acelea care conduc într-o stare de relaxare maximă. De obicei, femeile în spatele volanului se comportă astfel:

În oraş:

a) nesigure: pun semnalizarea şi aşteaptă cam 5 minute, uitându-se lung la tine cum le faci semn să se bage. Timp în care tu le înjuri de sfinţi şi de arhangheli şi de toţi dumnezeii pe care îi ştii.

b) fricoase: odată ajunse în oraş, parchează maşina şi se duc la un taxi ( mamă-mea e cel mai bun exemplu).

c) aşa zisele ochelari-de-cal: astea’s accidente în aşteptare. Pt ele încă nu s-a inventat semnalizarea, oglinzile retrovizoare sunt bune pt a-şi retuşa machiajul, sunt singure în trafic, schimbă banda de mers odată cu melodia de la radio şi la semafor se uită după avioane.

În afară:

a) melcul turbat: Aici vă dau un mic exemplu. După aproape 8 luni de când am luat buburuza, mă urc în maşină, cu mama la volan. Mergeam la Şandra. Pe la jumătatea drumului n-am mai rezistat şi i-am spus: „Mai accelerează puţin şi dă-i 5! Ai 70 la oră 😡 ” . Răspunsul ei a fost mult peste aşteptările mele: „Are 5 viteze 😯 ?” 😐 .

b) speedy gonzales: sunt acelea care n-au simţul acceleraţiei şi nici pe cel al bunului simţ. Dacă le atenţionezi că au 160 la oră, îţi spun: „Chiar eşti un nesimţit! Tu vrei să mă uit şi în bord când conduc?”.

Ar mai fi un lucru pe care nu-l înţeleg la femei. De ce, Dumniezo, îşi trag scaunul la maxim în faţă? Chiar nu se poate conduce dacă nu ai volanul sub bărbie? Sau e chiar aşa important să vezi toată capota de la maşină în complexitatea ei?

Ce-i drept există şi categoria rara avis. Dar din toate persoanele de sex feminin posesoare de permis pe care le cunosc ( undeva la 40 e cifra), doar în două am încredere. Nu le voi numi aici pt că restul îmi vor da cu parul în cap. Dar dacă citeşti, tu eşti una din ele :mrgreen: .

12 gânduri despre &8222;De ce n-aş da permis femeilor&8221;

  1. Pe principiul ăsta, nu mai dăm carnet nimănui… Daaaar, daaaar … promit că, dacă se întâmplă marea minune şi vreodată intru în categoria posesorilor, fac pe dracu’ în patru, te vânez pe stradă şi. după ce te-am reperat, îmi dau jos ochelarii, ca să mai ai o categorie de adăugat în listă: Crazy and visually challenged. 😀

  2. Unele femei isi trag scaunul pana in volan din motiv de picioare scurte drept pentru care a ajunge la pedale e complicat. Pe bune asta cu ajunsul la pedale. In rest, si de ma injura femeile, zau ca-s de acord cu tine.
    Intrebare: ce zici de gagicile pe motocicleta? Mie tare-mi plac! 😀

  3. Sandra zice:

    De mine nu ai zis nimic atunci cand ne-am intors din Parang..:D:D si au fost : vreme nefavorabila, polei,ceata 😛 da,ai dreptate,eu nush de ce majoaritatea femeilor isi trag scaunul pana in afara masinii in plm…eu una nu fac asa ceva si imi las si spatarul il las mult pe spate,ca asa ma simt eu relaxata. imi placea viteza si inca mai imi place,dar acum sunt terorizata de animalele care trec strada ca pe corso aici in italia. la fiecare 100 m vezi o vulpe,o nutrie,un soricel, o ciorcusha sau o soparla. (moarte/morti). in fine…Mirciulica,stiu ca mai e mult pana la anu` in august,dar asa ca idee, ai vrea sa vi la Wacken Open Air festival? :D:D:D 4 bad ass days! si nu mai e prea mult timp pt cumparat bilete,ca se duc ca salarul pe o luna!

  4. Miştotică zice:

    Nu sună rău festivalul 😀 . Din păcate, pe lângă că stau prost cu finanţele în perioada asta, mai trebe să dau bani şi pe la dentişti 😦 . Dacă s-or mai găsi bilete prin ianuarie…

Dă-ţi şi tu cu părerea

