Grazie Cavani! Dzięki Borski!


Sila ce m-a cuprins în ultimele zile, datorată mediatizării excesive a unui meci al stelei ( de fapt aşa e de fiecare dată), a fost ştearsă cu buretele şi introdusă o stare de extaz. Da’ extaz cum n-am mai simţit de muuultă vreme.

Ţin să mulţumesc pe această cale lui Cavani, dar mai ales lui Borski pt minutele alea în plus de prelungire. Începând de aseară, aţi intrat definitiv la sufletul meu, alături de Maccarone. Suferinţa adusă de voi doi, unei naţii întregi de aurolaci mi-a uns sufletul. Dacă nu mă credeţi pe cuvânt, priviţi reacţia a doar doi aurolaci, din cele 10 milioane:

PS: Multă muie acestor doi „comentatori” scârboşi! Aproape am plâns de bucurie când le-am văzut reacţia 😀 .

Un gând despre &8222;Grazie Cavani! Dzięki Borski!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

