Jurnalişti?!


În ediţia online a ziarului  prosport aka pulăsport sau steauaromânieimânccăcatdedraguleisport, au scos un articol cu un titlu mare: „din nu-ştiu-câte meciuri împotriva italienilor, n-am reuşit SĂ MARCĂM împotriva lor”. Nu am citit articolul dar îmi sărise titlul în ochi. Am zis să nu-i acord aşa mare importanţă. Aseară însă, tvr-ul preia porcăria de „ştire”. Eh, dacă ai ajuns pe post naţional să dai o ştire fără să o verifici, înseamnă că n-ai ce să cauţi în jurnalism.

Ca să combatem prostia, dezinteresul şi proasta informare a acestor pseudo-jurnalişti, venim cu o informaţie. „Primul gol românesc în poarta unei echipe de club din cizmă” a fost marcat în… în 1938!!! Stimaţi mâncători de căcat, puteaţi să faceţi o mică incursiune în trecut, pt că rezultatul e bine scris în istorie. Nu numai că le-am dat gol, le-am dat 4 mareului Milan, dar i-am şi scos din Cupa Europei Centrale!

În caz că nu ştiţi despre ce vorbesc:

Ripensia – Milan 3-0 şi în retur Milan – Ripi 3-1.

„Ripensia are câteva valori mari: fundaşul Burger, extremele Bindea şi Dobay au loc în orice echipă din Europa Centrală”, spuneau ziariştii de la Gazzetta dello Sport, lăudându-l în mod special pe Dobay, „cel mai bun fotbalist român al timpului”.

Şi golurile au continuat să curgă în poarta italienilor de-a lungul timpului, ultimul fiind dat chiar marţi de şobolanii din gruia la Roma. Dar „noi n-am reuşit să marcăm încă”.

Aşa că, multă muie pseudo-jurnaliştilor români. Celor de la pronosport, dar mai ales celor de la tembeliziunea naţională, care a televizat meciul de marţi!  Tot pe această cale, aş dori să urez clasicul: „Să-mi sugeţi pula!” tuturor steliştilor de pe plaiuri mioritice şi nu numai!

Un gând despre &8222;Jurnalişti?!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

