Pe malul Cincişului (I)


În urmă cu o lună şi ceva, la sugestia Bunului Prieten D., mă decid să-mi petrec un week-end la Cinciş. Că s-a nimerit să fie şi cel în care am aniversat 26 de ani, e altă poveste. Anywho, la plecare din Tm eram 7. Prilej bun pt: maşina fetelor şi maşina băieţilor. A fost bine pt că deşi am mers împreună, eram mai liberi ca’n alte dăţi :mrgreen: . Plecarea fiind undeva în jurul orei 6 dupămasa, am ajuns în jurul orei 10 seara la căbănuţă ( după cum i-a spus Alexandra). De notat că în Hunedoara, Simi şi cu Iris au decis să vină dimineaţă la Cinciş, aşa că am plecat doar 5 încolo. Nici bine n-am intrat în curte, că D mi-a şi servit-o:

– Abia aştept să citesc cronica excursiei la tine pe blog.

– Păi măi omule, stai întâi să se petreacă evenimentele 😆 .

Şi ca să-l fac să aştepte, numa’ acum public povestea :mrgreen: .

Ne ducem să ne aranjăm prin camere. Nu ştiu de ce, dar D şi cu Alexandra s-or gândit că mi-ar sta bine la etajul 2. Întradevăr, priveliştea era superbă, doar că aveam o mică-mare problemă 😀 . Asta:

Păi dacă băgam 8 beri, aveam toate şansele să mă duc în nas în lipsa balustradei ( cabana nu era finalizată pe interior). Am ales o cămăruţă la etajul 1, că de acolo nu puteam să pic aşa mult :mrgreen: . Ne-am dus jos în curte şi ne-am pus la nişte poveşti, în timp ce savuram câteva beri.

După câteva beri, l-am provocat pe D la un tenis de masă, pt că ştiam că-i place. Totodată ştiam şi că nu îi place… să piradă. Drept consecinţă, i-am tras o bătălie… 😈 . Dar nici el nu s-a lăsat cu una, cu două. La scorul de 6-2 ( la meciuri câştigate) pt mine, a invocat o pauză făcută de mine ( am vorbit un minut la telefon) cum că l-ar fi scos din mână şi scorul să se reia de la 2-2 ( cât era atunci).Am lăsat cum a vrut el şi tot am dus scorul la un neverosimil 6-3, moment în care, spumegând, D a renunţat la ping-pong 😈 .

Am mai stat puţin de vorbă, moment în care fetele au plecat la nani. Am ieşit la 2 pe balcon, şi am mai savurat din bere. D. a tras şi el pe dreapta, lăsându-mă să savurez liniştea de pe malul lacului.

În timp ce cotrobăiam lumea cu gândurile, un sunet inconfundabil de bardă ce lovea un ţăruş de cort, îmi dă un flashback.  Defapt două. Tot ce-am putut să-mi zic: „Ce vremuri… 😥 „. Din două guri, termin berea şi mă duc la somn.

– Bă…bă… La mulţi ani! se aude vocea lui D.

Deschid ochii şi-i văd pe el şi Alexandra, la marginea saltelei pe care dormeam. Amândoi erau numa’ un zâmbet. Deschid ochii mai larg şi văd cadoul. Defapt ambalajul cadoului.

( Da. D. este cel mai fidel cititor al blogului. Deşi ştie că n-am postat nimic, verifică blogul şi de 5 ori pe zi!)

Deschid ambalajul şi văd un tricou (vedeţi mai încolo).

– Hai să mergem pe ponton! îmi zice D.

– Ok, numa’ să iau ceva echipament scurt pe mine.

Ies amândoi din cameră, iar eu mă uit la ceas. 8 dimineaţa. Ies pe balconul de la 1, iar soarele îmi făcea cu ochiul.

– E ziua ta bolovane! Cum poţi să dormi? părea a-mi zice.

Mergem pe ponton, unde ne aşezăm frumos pe şezloange şi… am uitat berea.Am fi trimis-o pe Lady, că nouă ne era lene.

Văzând că şi ei îi este lene:

– Las’ că mă duc eu, să nu zici că nu dau de băut de ziua mea 😆 .

Am stat la bronzat, aproape un ceas, după care am realizat că încă-mi este somn. M-am dus sus şi nani 😳 .

M-am trezit pe la 11 jumate, iar jos era agitaţie mare. Toată lumea era ajunsă. Toţi făceau ceva, mai puţin sărbătoritul care sforăia ca un porc 😳 . După ce mi-am luat porţia de „la mulţi ani” de la părinţii Alexandrei  şi de la ai lui D, plus nişte necunoscuţi ( pt mine, evident), m-am dus pe ponton şi direct în apă să mă răcoresc. Era o căldură… Am mai lins şi nişte bere pe ponton, după care o poză de grup:

Imediat după ce ne-am pozat, D vine cu ideea:

– Hai să mergem la pescuit!

Zis şi făcut. L-am luat şi pe Simi cu noi, dar nu am uitat nici de bere. 6 la număr.

Simi e cel cu vesta pe el. Defapt, vi-l amintiţi din poveştile de astă iarnă cu Parângul. Ei doi la vâsle, eu cârmaciul 😆 . Nu trebuie să fii un geniu să-ţi dai seama că ne-o luat mai bine de jumătate de oră să vâslim 100 de metri 😆 . Dar eram unde ne doream: pe celălalt mal, la umbră.

Ţsss-Ţsss-Ţsss. Luăm toţi câte o gură de bere şi desfacem undiţa. Fiind singurul care ştia să pună cucaţul în ac, am fost primul care a dat cu băţul în apă. Ştiam de la bun început că va fi un fiasco pescuitul nostru. Luasem grund la noi şi n-aveam nimic pt avertizare, dacă trage peştele sau nu 😆 . După 10 minute al naibii de plictisitoare, am decis să pecuim peştii ce stau pe la suprafaţă ( piticaniile alea ce vin la mal) 😆 …

9 gânduri despre &8222;Pe malul Cincişului (I)&8221;

  1. Miştotică zice:

    @Cârtiţoiu’: Încearcă să le urci/cobori noaptea şi beat 😆 .
    @D: Păi nu era funny. Am cosmetizat oţâr 😉 .
    @Anonimus: Şi nu făcusem nimic. Ia gândeşte-te cum arătam după o zi de muncă 😆 .

  2. Io pe scarile alea risc sa pic si fara sa beau. A, si stiu pe cineva care si-a spart capul cazand de la etajul 1, la betie, tot din motiv ca scarile aratau ca alea din poza ta :P. Deci etajul 1 nu prezinta risc mic.

  3. Sandra zice:

    omg…chiar ca daca cineva vrea sa faca misto de tine tre sa te cazeze pe la etaju` 2,3 cu scari dinalea funny..hahahha,oricum..super minivacanta imi imaginez…grrrrrr…si eu vreau! btw..si tu citesti blogu lu` Mircea? :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

