Da. Şi totuşi nu!


Pt puţinii dintre voi care încă nu au aflat, sunt acasă. De duminică noaptea chiar. La întoarcere, drumul mi-a părut mult mai greu şi mai lung, ca cel din urmă cu o lună. Nimic notabil. Ba, mint! Am încercat ceva cu una, ca să treacă vremea mai repede. Fata n-a vrut şi am rămas cu … buza umflată :mrgreen: . Am ajuns acasă la 12 şi ceva, iar în 10 minute, am plecat înapoi. „Până aici, la Kiszombor”. Am ajuns acasă la 3 noaptea. De vineri dimineaţa, aveam dormite aproximativ 4+3 ore. Drept urmare, am stat până la ora 6 jumate dimineaţa, în faţa calculatorului. Fără un motiv anume.

Am vrut să vă scriu. Vreau să vă scriu. Partea a 3-a, munca prin spania, gratuitatea la român şi multe altele aşteaptă ultimele retuşuri. Dar nu pot. Nu mă lasă doamna asta a mea. E perioada anului, în care mă iubeşte cel mai cu foc. Nu mă lasă niciunde nesupravegheat. Nici atunci când merg la căcătoare. Mă ţine în pat până la 10-11 ziua. Abia scap de ea ca să merg să-mi cumpăr ţigări. Şi totuşi, îmi place. Îmi iubesc lenea! Şi ea pe mine! Ne mai auzim când mă satur de ea si de capriciile ei.

Later Edit:

Dumnezeule! Am şi uitat cât de frumoasă poate fi Slovenia… Note to self: Obligatorie o săptămână cu cortul p’acolo!

8 gânduri despre &8222;Da. Şi totuşi nu!&8221;

  1. Miştotică zice:

    @Cârtiţoiu’: Mulţam 🙂
    @D: De ce minţi bă? Tu nu vii că e duminică 😛 .
    @Oana: Păi vroiam să facem prostii, ca să treacă timpul mai repede. Cel puţin ăla din pauze :mrgreen: . Detalii… 23 de ani, brunetă, 1,65, ochi căprui, cu gropiţe în obraji… N-a fost mare şmecherie încercarea. După câteva ore de discuţii, am întrebat-o dacă are chef. Spre deosebire de mine, ei nu-i plac prostelile cu necunoscuţi 😀 .
    @Alexa: Piticoooot, ce mi-ai amintit. Acum mă pun să scriu următorul post 😀 .

Dă-ţi şi tu cu părerea

