Recomandări matinale


În urmă cu aproximativ o săptămână, am văzut un film. Cred că de cel puţin doi ani nu am mai râs cu aşa o poftă, vizionând un film.  Nu o dată am pus filmul pe pauză, pt a-mi trage suflul. Capodopera (chiar este o capodoperă!) se numeşte Four Lions. Garantez că nu aţi văzut o comedie aşa bună, în ultima vreme.

Şi dacă tot suntem la capitolul recomandări, vreau să trec puţin în revistă nişte piese, cu ajutorul cărora îmi încălzesc sufletul la ora asta (06:06):

Mark Knopfler – Father and son

Ben Harper – Diamonds on the inside

Eric Clapton – My fathers eyes

PS: Am poveşti, multe şi dulci. Vin în zilele următoare 😀 .

3 gânduri despre &8222;Recomandări matinale&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

