Mi-e dor


Azinoapte am visat că stau în curte, cu foarfeca în mână şi privesc la cum am tuns trandafirii. Dintr-o dată s-a făcut noapte, iar mirosul degajat de regina nopţii mi-a invadat nările. M-am trezit brusc pt că vroiam să merg să mă joc cu Nae.  Am văzut geamul de la cameră şi mi-am dat seama că e doar un vis 😥 .

Atunci am simţit un val puternic de dor. Dor de tot ce mă aşteaptă acasă:

– de Nae, Oltu, Hanţi şi Lukas,

– de ai mei copii, trandafirii,

– de patul meu cel tare care-mi înţepeneşte gâtul în fiecare noapte,

– de tunsul gazonului din curte şi a ierbii de pe stradă,

– de strugurii din grădină,

– de o Timişoreana rece,

– de prieteni,

– de toţi cei de acasă,

– de Poli,

– de buburuza mea cea argintie,

– de mine fericit în lumea mea.

10 gânduri despre &8222;Mi-e dor&8221;

    • Pe mine piesa asta ma facea sa plang instant, ca-mi aducea aminte de copilarie, parinti, prieteni:

      Capul sus, ca trece timpul si pe urma ti-a fi dor de ce vezi acolo. :*

  1. Oameni buni, terminaţi cu deprimările că nu fac bine nimănui. Las’ că mai un pic şi vii acasă. Că acuş se face luna şi-o să te ocupi şi de trandafiri şi de Poli şi de bere şi de prieteni şi de cine mai vrei tu.

Dă-ţi şi tu cu părerea

