Exist şi nu prea


Stimaţi cititori fideli ai acestui blog. Încep prin a-mi cere scuze pt că postez aşa puţin. Există totuşi un DAR mare cât duminezo. Aş scrie mult mai des, DAR am bătături în vârfurile degetelor. Defapt, am bătături peste tot. În palmă, la fiecare încheietură a degetelor, în talpă în dreptul fiecărui deget, la nodurile degetelor, în podul palmei, etc.

Am muncit la viaţa mea şi pe şantier în Ro şi n-a fost aşa greu. Ca să vă explic intensitatea muncii pe care o prestez, luaţi cea mai grea zi din viaţa voastră şi înmulţi-ţi-o cu 40. Da, 40! Nu mă credeţi pe cuvânt?! Ok, hai să facem următorul exerciţiu de gimnastică:

Poziţionaţi-vă genunchii la 45 de grade cu talpa piciorului. Cu degetele de la mână vă atingeţi lejer vârfurile degetelor de la picioare din această poziţie, nu?! Ei bine, păstraţi poziţia asta de la 7 dimineaţa până la 9 seara. Vi se pare imposibil? Adăugaţi şi un mers, la 4 metri înălţime, pe sârme de 1,4 milimetri grosime!!! Acum e mult?! Atunci mai trageţi toată ziua cu cleştele de sârme, pt: a depuncta, trage folia, întinde bobina ( 200 de kg), trage cercul, fă fila, puncetează, fă ventanele; ce-i drept în 6 persoane, la un solar de 15000 de metri pătraţi! Nici asta nu vi se pare greu? Atunci adăugaţi adormitul la ora 24 ( ajung la 23 acasă) şi trezitul la 4. Plus muuuulte alte chestii mărunte…

Am muncit cam peste tot, din tinereţe până acum. Dacă vă spun că în orice job din Ro, se trage mâţa-n pulă la maxim, mă credeţi?! Cine dracu m-o pus să vin la plastic?! 🙄 . Şi cu toate astea luate în considerare, ştiţi care-i cel mai groaznic lucru? Să-l vezi pe unchiu-tu, la 40 de ani şi 20 de kile, că-ţi dă fum în nas şi te mai şi întreabă ironic:

– Ce faci Djoka? Ai obosit? Mai repede, că te rătăceşti acolo în spate! 😈

Răspunsul tău nu poate fi altul:

– 👿  😥  .

Aşa că, dacă vi se pare că v-am neglijat în ultima vreme, am motive întemeiate pt asta.

PS: La mulţi ani, Alexa!

6 gânduri despre &8222;Exist şi nu prea&8221;

  1. Sunt de acord cu ce spui tu acolo, se munceste altfel prin alte tari (si experienta mea confirma asta) dar cu siguranta ti se merita speteala altfel si dpdv financiar. Iti tin pumnii, nu ca ai avea mare nevoie ca mi se pare ca te descurci foarte bine. Odihna placuta cand e si farama aia!

  2. Sandra zice:

    awwwwwwww 😦 imi pare rau pt tine…si eu ma gandeam ce greu mi-e mie in strainatate…si ca nu stiu cat am sa mai rezist ,pt ca nervii mei sunt sensibili si putini, neuronii la fel..bla bla bla(si sa tinem cont ca am net non-stop,baba e auto-suficienta,ii trebuie doar companie si rabdare,ceea ce eu nu prea am de oferit pt ca mi s-a terminat, am masina la dispozitie, merg la mare, ies in oras,etc….dar sincer,pe de alta parte,ca sa nu par chiar aiurea,zic…ca pt 600 de euroi,starile de isterie prin care trec atunci cand ma enerveaza baba si una dintre fiicele ei,departarea de casa si dorul de toate cele…uiti si net si masina si mare si tot! vreau acasa. dar nu-mi permit! 😦 mai putin Mirciulica,si mergi acas!

Dă-ţi şi tu cu părerea

