Interviu cu un idiot


Reporter: Ţara a intrat în paralizie odată cu vestea plecării dumneavoastră. Dumneavoastră ce părere aveţi?

Miştotică: Că era paralizată şi înainte.

R: Boc a declarat ziua de azi sărbătoare naţională, pt că scapă de dvs. Cum comentaţi?

M: Io mă bucur şi mai tare că pt cel putin o lună, scap de moaca lui.

R: Să revenim la excursia dumneavoastră. Cum de v-aţi hotărât să plecaţi?

M: E vre-o persoană întreagă la minte în ţara asta, care nu şi-ar dori să plece? Din păcate, plecarea e temporară. Aşa că, nu vă bucuraţi prea tare. Mă voi întoarce şi pre mulţi am să …

R: Cum v-a venit ideea plecării?

M: E o poveste interesantă în spatele acestei plecări. Una gen Radio Erevan. „E adevărat că Miştotică pleacă în Ibiza în concediu. Da, e adevărat. Numai că nu pleacă în Ibiza ci în Roquetas şi nu în concediu, ci la muncă.” Plus că a fost on-off în vre-o patru rânduri. Fifth time is the charm, cum ar spune galezul.

R: Nu vă va fi dor de Poli?

M: Am convingerea că domnul Iancu va sista activitatea clubului până la întoarcerea mea. Asta pt respectul pe care mi-l poartă.

R: Sunteţi chiar atât de apropiaţi?

M: Mă trăgea cu dinţii de puţă, când ne jucam în cutia cu nisip 🙄 .

R: Familia…?

M: Se bucură că scapă de mine.

R: Câteva cuvinte pt cititorii dvs fideli, pe care îi lăsaţi în beznă o perioadă…

M: Le recomand să aprindă lumina.

R: Câteva cuvinte în încheiere…?

M: S-o fuţi pe mă-ta!

R: Vă mulţumesc! Aşadar stimaţi cititori, aţi avut în exclusivitate interviul cu mega-giga-tera-ultra-blogăru’ păcii. Nu ne mai rămâne decât să numărăm secundele până la ieşirea lui din ţară şi să ne bucurăm cum se cuvine de acest eveniment.

5 gânduri despre &8222;Interviu cu un idiot&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

