Momente penibile


O mini colecţie de momente penibile, pe care le-am experimentat sau auzit. Evident, sex related. Vă las pe voi să ghiciţi care-mi aparţin şi care sunt ale altora ( prieteni).

Prima poveste:

„Băi frate, ştii că pe asta am vrut s-o fut de când aveam 14 ani. Şi după 8 ani de chin, în sfârşit mi se iveşte ocazia. Aranjez totul în cameră. Muzică în surdină, lumânări, etc. Îţi dai puţină osteneală pt o fată ca ea. Încep uşor, o sărut pe gât, o mângâi uşor pe sâni şi încet, încet o dezbrac. Şi pt că viaţa-i curvă, când să trec la treabă, junioru’ îmi moare la intrare. Să tâmpesc nu alta. Am tras de el, juma’ de oră şi nimic. I-a sărit la tipă tot cheful şi începea să o bufnească râsul.

Ca să-mi demonstrez bărbăţia, a doua zi propun o nouă şansă pt ăl’ mic. Alte lumânări, alte piese, altă sticlă de vin. Şi ăl’ mic, ce crezi că-mi face? Iar îmi moare la intrare. Aşa-i frate, când îţi doreşti prea mult un lucru. Te strofoci prea mult şi-ţi dai cu firma’n cap 😡 „.

A doua poveste:

„Eram la ea acasă. Şi începe asta să zbiere dintr-o dată la mine, ca descreierata:

– Spune-mi pe nume şi fă-mă o curvă ordinară!

Ce să-i spun frate, când dracu-şi mai amintea numele ei?! Am dat cu banu şi-am zis:

– Andreea, târfă ordinară şi împuţită! că ăsta-i cel mai des întâlnit nume de fată.

Mă împinge proasta de pe ea şi-mi zice sec, pe-un ton mai tăios ca lama de bărbierit:

– Cum adică împuţită?! Ieşi afară, nemernicule!

Ce căcat?! 😕 ”

A treia poveste:

„Mă asigură că suntem doar noi doi în casă şi nici n-o să ne deranjeze nimeni prea curând. După ce-mi dau duhul în pat, îi spun că merg să fac un duş. Mă duc în baie, mă duşui, bag şi o căcare din aia sănătoasă şi când să ies, dau nas în nas cu tac’su. Nu era o problemă aşa mare, dacă aveam măcar chiloţii pe mine 😆 .”

A patra poveste:

„Aveam deja o lună jumate de când eram împreună şi gagica nu mă lăsa să mişc nimic în front. Cum ajungeam cu mâna mai jos de buric, cum mă trezeam cu o palmă puternică peste feştile. Începusem să-mi fac calcule, cum să-i dau papucii. Îmi iau inima’n dinţi şi-i spun:

– Ştii… eu îs mai… cum să zic…

Dar gagica mă întrerupe şi-mi zice sec:

– Auzi, da noi nu ne mai futem?

– Păi cum bă?! Vrei să zici că n-am încercat?

– Ba ai încercat, dar ai reuşit?

– Păi din moment ce mă paletai la fiecare tentativă…

– Aaa, păi mie aşa-mi place. Mai cu lovituri.

Şi ne punem, tată, pe lovit. Eu gentil, ea ca vaca. Am zis că pt un futai, rezist la câteva pălmi. Dar cu cât devenea sexul mai intens, asta lovea tot mai tare. Ultima palmă care mi-a dat-o, nu ştiu cum drac mi-a dat-o, dar mi-a ţâşnit sângele din obraz. Ca gest reflex, i-am futut un dos de palmă, de-am lăsat-o lată pe pat. Ş-atunci chinuie-te drace, să învii pe Satana 😆 ”

A cincea poveste:

„Eram la mine acasă. Noi doi în camera mea şi ai mei în camera lor. Ştiind că asta gâfâie şi mormăie ca ursu, am decis că-i mai bine să aşteptăm să adoarmă bătrânii. Zis şi făcut. După un ceas de aşteptare, îi dăm drumu uşor. Cum încerca a mea să cânte, cum îi puneam astupuşu pe gură. Şi dăm noi uşor, uşor, până n-am mai reuşit să-i ţin piuitul la fată. Şi începe asta să ragă ca vita. În mod normal, mi-ar fi plăcut, dar în situatia în care eram, mă simţeam tot mai stânjenit. Asta până când a mea o fost acoperită de răgetu’ lu’ mama. 😐 ”

Puteţi să mai continuaţi şi voi cu experienţe personale sau auzite de pe la prieteni :mrgreen: .

12 gânduri despre &8222;Momente penibile&8221;

  1. Sandra zice:

    hahahhah….eu sincer mi te imaginez in toate posturile :))) pt tine,nimic nu e imposibil…stau si ma gandesc si ma simt putin aiurea ca nu gasesc nimic comic in viata mea(de acest gen) sa impart cu voi 😛 viata nu e gata! si mai scrie baaaa,ca viata mea e plictisitoare. eu ce citesc???

Dă-ţi şi tu cu părerea

