Surpriza din 28



În timp ce mă scobeam în nas, în faţa monitorului, o aud pe Simina strigând:

– Nică, ţi-o venit un plic!

– Ce plic? „Sper să nu fie iar amenda de la finală”

– Un plic. Hai să-l desfaci că sunt si eu curioasă.

Mă duc în verandă şi iau plicul de la ea din mână. Văd o ştampilă, de la o poştă din oraşul X. Am început să zâmbesc. „De asta vroiai să ştii când plec”. Desfac, cu mare grijă, plicul.

– Desfă-l mai repede! îmi spune Simina.

Înăuntru, stătea scris în 4 poze: „La mulţi ani, Miştotică!”. În acelaşi plic am mai găsit şi o amuletă, ciocanul lui Thor, cu explicaţia alăturată. Lipit de plic, un post-it micuţ cu mesajul:

„La mulţi ani încă o dată, măi Mircea! 🙂

Sper ca plicul să fi ajuns la timp…

Îmbrăţişări,

Alexandra.”

Fără doar şi poate, va fi cadoul anului. Asta dacă nu-mi cumpără mama cu tata un Veyron până sâmbătă :mrgreen: . Mulţumesc pt cadou, piticot. Mi-ai ridicat mingea la fileu destul de sus. Sper să ţi-o pot returna 😀 .

Later Edit: E vorba de Alexa.

3 gânduri despre &8222;Surpriza din 28&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

