Zi de meci


Invariabil, s-a ajuns şi la ziua asta. Primul meci din noul sezon. Primul meci acasă, după 401 zile de coşmar. Un sincer şi călduros: „Muie Jandarmeriei române” pe această cale.

Începe un nou sezon cu speranţe, vise, bucurii, dezamăgiri, tristeţi şi mult iubitul fotbal. Prea mult timp am suferit din umbră, încercând să simt acel fior. Fiorul pe care-l simţi din dimineaţa zilei de meci şi până te pui în pat a doua zi ( nimeni nu pleacă de la meci acasă să doarmă. Te duci să-ţi înneci amarul sau să sărbătoreşti victoria). Fiorul care-ţi face pielea de găină, atunci când echipa iese pe teren. Fiorul care te împinge să străbaţi mii de kilometri, pt a-ţi susţine şi a vedea echipa mult iubită. Am mii, chiar zeci de mii de kilometri în faţă, ce m-aşteaptă să-i parcurg. N-am să reuşesc să-i bat pe toţi, dar îmi voi da silinţa să bifez cât pot de mulţi.

N-am să-i înţeleg niciodată, pe cei ce aleg să vadă meciul într-un birt/bar/pub/acasă, când au stadionul la doi paşi. In-com-pre-hen-si-bil, ca să citez un clasic în viaţă, mort la naştere. De curând, un individ antipatic mie, pe nume andone, spunea ( în mare): „Dom’le, e plin de fani pe internet şi noi jucăm cu stadionul gol. Ăsta nu e fotbal!”. Are dreptate! Dar asta-i o altă temă, pe care o vom dezvolta în viitorul apropiat.

Diferenţa între un meci văzut pe stadion şi acelaşi joc, privit în cutia aia cu imagini, e de la cer la pământ. E exact diferenţa dintre un futai şi o labă. Am 401 zile de „labă” şi mâine „fut”. Entuziasmul mi l-am împachetat frumos printre gânduri. Gânduri care-mi spun că mâine batem. Spulberăm chiar. 1-0, cu autogol în minutul 45+7. Asta e frumuseţea fotbalului. Ca şi-n viaţă, nu ştii niciodată ce-ţi rezervă viitorul. Ai dreptul să aproximezi, să presupui, să speri şi chiar să te bucuri. Nu vei avea niciodată garanţii. Cel putin, nu în fotbal.

Dacă vreţi să înţelegeţi ce simt, daţi play la piesa de mai jos. Înlocuiţi Friday cu FootballDay.

PS: Nu încercaţi să găsiţi o logică în cele scrise mai sus. Sunt doar nişte gânduri fulgerătoare, ce mi-au străbătut creierul în momentele astea.

9 gânduri despre &8222;Zi de meci&8221;

    • Miştotică zice:

      Şi nu am fost acolo? Să-l fi văzut pe Găvrilă cum se lua de umeri cu Jimmy şi sărea 😆 . Dacă nu mă crezi că are stofă de huligan, întreabă-l pe F. ce era să păţească 😆 .

  1. Eu am trait meciul din orice colt al stadionului, de fiecare data cand am mers la meciuri. Ce n-am sa inteleg eu sunt acei barbati care refuza sa-si duca prietena la stadion, pe motiv ca „acolo merg doar barbatii”. Adica io n-as savura macar ocazional un meci bun, si asta numai din cauza ca n-am putza intre picioare?

    • Miştotică zice:

      Nimeni nu zice că n-ai ce să cauţi pe stadion. În peluză în schimb, nu prea ţi-aş vedea rostul. Să înţeleg că mergi la e-lo-re la meciuri? 😕

  2. ocazional, da. si daca am cu cine si pot, mai merg si pe-afara…am prins un ac milan – as roma de milioane!!!

    edit Miştotică: Acest blog nu acceptă scandări ale rivalilor (ţărani, câini sau spurcaţi) sau a şobolanilor din deal. Nici măcar începuturi de scandări 😉

Dă-ţi şi tu cu părerea

