Sounds of July


Acum ceva vreme (cam o lună), la un post de radio a fost invitat un cântăreţ străin. Un nume semi-greu. Adică, nu mega-vedetă, dar cu siguranţă te-ai lovit de una din piesele lui. Şi cum stau prost cu memoria, evident că nu mai ştiu despre cine e vorba 😀 . Ce mi-a rămas însă pe cap, a fost răspunsul la următoarea întrebare:

– What are you listening to, other than your own songs?

– To be honest, i’m not listening to my own music that much. I have to admit I love Train.

„Ce Train? Cum Train? Ăsta n-o înţeles întrebarea?”

– I love all of their songs.

„Aaaa. Deci Train e o formaţie. Ia să o gugălui când ajung acasă. Dacă’s aşa meseriaşi, eu cum de n-am auzit de ei?!”

Ajuns târziu acasă, am uitat. Acum o săptămână şi ceva, mi-am amintit de Train. După doişpe piese ascultate pot să afirm că-mi plac la nebunie. Voi, ăştia care ştiaţi de ei, de ce pula mea nu i-aţi menţionat? 👿  Vă las să vă delectaţi cu câteva din piesele lor, până scriu eu ultima parte din Turul Europei 😉 .

Dă-ţi şi tu cu părerea

