Mulţumesc


Există momente în viaţă când totul o ia razna. Necazurile vin peste tine la foc continuu şi-ţi lasă impresia că nu se mai opresc. De multe ori te întrebi: „Ce poate fi mai grav de atât?”. Răspunsul îl primeşti mai repede decât te aştepţi sau decât îţi doreşti.

În zilele astea, eu eram într-o asemenea situaţie. Mă străduiam să o scot cumva la un capăt, dar nu făceam decât să agravez lucrurile. Măcinat din toate direcţiile, am ajuns într-o situaţie în care pur şi simplu nu-mi mai păsa de nimeni şi nimic. Asta până acum 30 de minute, când mi-a sunat telefonul. Când am văzut cine mă apelează, am crezut că ochii-mi joacă feste.

Deşi am convingerea că n-ai să citeşti aceste rânduri ( poate că de aia le şi scriu), ţin să-ţi mulţumesc pt telefon. Convorbirea a fost ca o furtună de vară. Scurtă, dar răcoroasă. Faptul că te-ai gândit la mine, a fost suficient cât să-mi redea speranţa că pot veni şi zile mai bune. Scuză-mă că n-am mai ştiut ce să-ţi mai spun. Eram ca un copil ce primeşte o jucărie ce şi-o dorea de foarte mult timp şi rămâne fără cuvinte. Dacă ai ştii ce dor mi-a fost de vocea ta… Dacă ai ştii ce dor îmi e de tine…

3 gânduri despre &8222;Mulţumesc&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

