Moartea Agripinei


Văd că lumea-i curioasă despre ce s-a întâmplat.

O mică introducere.

La mine în curte, fiecare animal îşi are teritoriul lui:

– Nae are curtea din faţă şi cam pe unde poate prin curtea din spate.

– Hanţi şi Agripina împărţeau zonele înalte alte curţii din faţă. Chiar şi la nivelul solului erau uneori şefi, câtă vreme Nae era plecat hai hui pe străzi. Hanţi mai ia câte o muşcătură din când în când de la Nae, doar pt că ăsta vrea să-i arate că-i mai tare ca el.

– Alutus ( Olteanu sau Oltu’, cum vreţi voi să-i spuneţi) are curtea din spate. Fiind legat, îşi apără cu stricteţe teritoriul. Orice alt animal ( excepţie Nae) încearcă să pătrundă în cercul lui, îl ciufuleşte bine de tot.

– Agripina. Deşi era mâţă, era mai degrabă un căţel. Oriunde mergeam, asta venea după mine. Avea obiceiul ăla care il au câinii, de a face jaloane printre picioarele tale în timp ce mergi.

Într-o zi cu soare (luni pare-mi-se) m-am dus să-i duc mâncare la Oltu’. Din păcate, n-am văzut-o pe Agripina în spatele meu. Asta deşi era ghiftuită, o fost curioasă de oala lu’ Olteanu. Bolovau’ ăla mare a vrut să-i dea o lecţie de viaţă „Nu te mai atingi de mâncarea mea” şi a ciufulit-o puţin. Din păcate, Agripina fiind doar un pui, s-a spart ceva în ea. Când l-am auzit pe Alutus hârâind nervos, era deja prea târziu 😦 . De atunci, Agripina n-a mai mâncat nimic. Degeaba i-am dat lapte, degeaba i-am mărunţit soldăţei de salam, degeaba i-am prins un şoarec. Toată mâncarea ce i-o dădeam, într-un târziu, ajungea la Hanţi în burtă. Ieri dimineaţă am găsit-o moartă, undeva la umbra viei 😦 .

3 gânduri despre &8222;Moartea Agripinei&8221;

  1. hai ma :(( ..
    tin minte ce m`am speriat eu cand s`a dus bolovanu meu fix in gura lu` nero (lupu) .. din fericire l`a scapat mama si decat l`a speriat ..
    nici nu vreau sa ma gandesc daca ar pati ceva :((

  2. offff :((( si eu am o pisica si tin la ea ca ochii din cap… n-as suporta sa pateasca ceva. Mititica de ea.Cand te atasezi de un animalut e greu sa te gandesti ca nu mai e…:((

Dă-ţi şi tu cu părerea

