Asară m-am îmbătat…2


… După aproximativ un sfert de ceas, pe la birt apare şi Bogdi. am schimbat şi cu el câteva cuvinte, că nu-l mai văzusem de ceva vreme. Şi-a terminat berea, s-a dus la văruţu să-i spună ceva şi o plecat. Observ că la masa cealaltă (unde era parcat Tibi) se eliberează un loc. N-am mai stat pe gânduri şi m-am mutat acolo. Numa’ bine începea meciul, iar mie mi se închideau obloanele. Eram deja la cota 7 şi obosit fiind (am învăţat pân’ la unu’ noaptea iar la 5 m-am trezit ca să mai citesc ceva şi de la 8 examen) nu mai îmi trebuiau multe ca să capotez.

– Marius, bagă una de suflet! strigă Tibi la omul aflat în dreapta lui.

Şi începe Marius să ne cânte ceva. A început recitalul cu puşca şi cureaua lată.

– Mai ţii minte când m-ai colindat vara trecută cu piesa asta? îl întreb pe Tibi. ( detalii aici)

– Da. Dar tu mai ţii minte găina 😆 ?

– Moţata, te rog frumos 😆 .

– Moţata, Moţata.

În timp ce cântam (mai degrabă urlam) din suflet, meciul intră în pauză. Nici nu ştiam scorul. Merg spre budă şi-l văd pe văruţ dormind în scaun. „Când mă întorc de la toaletă, îl duc acasă.” Când am ieşit, am uitat şi m-am aşezat la locul meu la masă. Începe repriza secundă şi odată cu ea, începe şi Marius să ne mai cânte ceva. Evident, nu ne-am mai uitat la meci. Cam la jumătatea reprizei, tată-miu dispare. Am mai băut două beri şi-mi îndrept privirea spre televizor. Spaniolii se bucurau. Nu înţelegeam de ce, pt că ştiam că-i gata a doua repriză de prelungiri. Şi din liniştea de la birt, nu auzisem să se fi marcat.

Merg la budă şi din nou il văd pe văruţ. „Acuma nu mai uit” şi am început să-mi repet întruna „merg să-l duc pe văruţ” ca să nu uit 😀 . Ies de la baie si direcţia la văruţ.

– Văruţ, trezeşte-te. Hai că te ajut să ajungi acasă.

– Hă? C–ccc-cum?! aaa- da.

Şi se ridică văruţu din scaun, asistat de mine. Norocul meu că nu locuieşte departe de birt (treci drumul şi  mai mergi douăj’de metri). La suta-şi a lui de kile, el pilit bine, eu la fel… Aveam toate ingredientele pt o căzătură-n doi. Ajungând la uşă, îi spun:

– Văruţ, mă duc şi io acasă, că mi-s curentat câta.

– Cum să pleci? Păi eu cu cine mai beau?

Şi nici n-am apucat să mă întorc bine, că el o şi apărut cu două beri şi o sticlă de jumate.

– Haidam în balcon.

Ştiind că balconul lui nu-i terminat ( în sensul că-i lipseşte grilajul de protecţie), am insistat pt a rămâne prin curte. În zadar. M-am trezit în balcon, cu berea în mână şi cu ţuica în cealaltă. Am desfăcut berile cu bricheta şi am spart-o. Blocat în balcon, fără foc 😐 . Am mai discutat până am golit alcoolul şi pe urmă i-am zis:

– Văruţ, iaca-i 3 ş-un pic. Eu mă duc cătă casă că mâine tre să fiu în picioare la ora 8 ( bullshit).

– Hai mai bem o bere.

– Dacă aş mai putea, aş mai bea. Dar pun frână, că merg în 4 labe acasă dup’aia.

Văzând că nu mai puteam să beau, s-a decis şi el să meargă la culcare.Când am ajuns la poartă, îmi zice:

– Să nu uiţi ce-am vorbit!

– Nu uit! ( n-am cum să uit 😈 )

Şi plec. Pe drum mă tot gândeam cum naiba o scot la capăt. Şi cred că am găsit soluţia 😀 . Intru în bucătărie şi direcţia pe oale. Ca o mică paranteză. Când vin de la băute, dau atacu’ la frigider. Trebuie să ronţăi ceva înainte de a mă pune în pat. Biscuiţi, sarmale sau supă. Orice, numa să ronţăi. E un fix de-al meu. Am găsit nişte grătare într-o oală şi m-am decis să le înjumătăţesc numărul 😀 . Mă pun în pat şi realizez că în casă e mult prea cald. „Ce dracu să fac? În năduşala asta mi se face rău.” Şi-mi amintesc că am un covoraş întins pe poarta de la grădină. M-am dus în grădină, l-am întins frumos pe iarbă şi somn :mrgreen: . Din păcate, nu pt mult timp pt că şi la mine, or dat alţii atacu’. Ţânţarii. Mă întorc în casă, plin de muşcături de ţânţari şi deschid larg geamul, după care mă pun în pat. M-am trezit pe la 11 jumate, încă betoloc şi cu o sete în mine… Aş fi băut toată Dunărea într-o secundă :mrgreen: .

Un gând despre &8222;Asară m-am îmbătat…2&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

