Asară m-am îmbătat…


Am plecat cu tată-miu la un birt local. La Doru mai exact.

Piesa asta răsuna din boxa lăutarilor. Era ziua lu’ Costel şi îi era băgată forţat pe gât 😆 . Ne-am pus la masă cu cumnatu-miu. Defapt, îi vorba de fratele lu’ bărbatu’ lu’ sor-mea. Da’ tot cumnat mi-i ş-ăla, nu?! Şi în timp ce lingeam eu prima bere, apare văruţu lângă mine. Eu v-am mai spus că am neam mare în Biled.Văruţu acesta îi Neluţu Şimon. Tac-su şi bunică-miu erau verişori primari.

– Mirciulică, tu eşti de-a lu’ Simpson neam rău? mă întreabă râzând.

– Oi fi văruţ…

– Mie aşa mi-o zis un unguru de nu ştiu unde. El n-o zis Şimon ci Simpson. „Ăştia a lu’ Simpson îi neam tare rău”  😆 .

– Mă văruţ, tu cu Bogdi al meu vă ţineţi de neamuri?

– Da’ cum drac nu?! răspund.

– Ştii ce mi-o făcut tac-tu când eram copii? mă întreabă din nou.

– Ce? întreabă curiosul din mine.

– Tac-tu îi mai mare ca mine cu 3 ani. Când eram copii, o venit într-o zi pe la mine, să ia lapte pt Ţighină ( frate de-a lu’ tată-miu). S-o pus să fumeze prin casă şi m-o pus şi pe mine să fumez, ca să nu-l pârăsc. Când o apărut mama, el o încercat să sară pe geam. Şi pt că ăsta nu se deschidea, l-o spart ca să fugă. Eu am rămas cu ţigara în gură şi cu bătaia de la mama 😆 .

– Pe asta n-o mai ţin minte, zice tată-miu.

– Da’ pe aia când ai pus câinele ăla al vostru maro să mă muşte, aia o mai ţii minte?

– Aia da, răspunde tată-miu râzând.

Văruţu se întoarce cu faţa spre mine şi continuă:

– M-am dus pe la Grecu şi tac-tu, care era dracu în persoană apropo, atâta o hârjonit câinele pe mine, de-o rupt ăla lanţu şi m-o muşcat de picior.

– Am vrut să văd dacă-i rău sau nu, îi spune tată-miu râzând cu gura pân’ la urechi.

Am mai schimbat câteva cuvinte cu văruţu, după care o plecat la al său loc la masă. Mi-am mutat atenţia către muzică şi Costel, sărbătoritul. Prin zonă şi-au mai făcut apariţia şi alţi prieteni de-ai mei, printre care şi Tibi 😆 . El îi ceva verişor cu sărbătoritul de aseară…

va continua când m-oi trezi din beţie

4 gânduri despre &8222;Asară m-am îmbătat…&8221;

  1. Miştotică zice:

    @ D. Eu am o superputere în mine, care-mi permite să beau mai mult de o dată în viaţă 8) :mrgreen: .
    @Tomama cu scufiţă: În vizită sau doar în trecere?

Dă-ţi şi tu cu părerea

