Bagajul meu


Acel mamifer cu mediul de trai subteran, care-şi sapă galerii cam toată ziua şi care nu prea vede ( aka Cârtiţoiu), e curios de ce îmi pun în cârcă, atunci când plec undeva pt două zile.

Cam greu de răspuns, pt că nu cunosc anumite detalii. E vară sau toamnă? Primăvară sau iarnă? Merg la munte sau la mare ( nu prea mă înghesui în direcţia asta) ? Merg într-o ţară străină sau 5 sate mai la dreapta?

Să presupunem că e vară şi merg undeva la munte (best case scenario). Ne împachetăm, după cum urmează:

De purtat:

– 3 sau 4 tricouri.

– două bluze normale + două cu glugă.

– 2 perechi de pantaloni scurţi.

– pantaloni lungi, două perechi.

– două sau trei perechi de şosete. idem chiloţi.

– una bucată pereche şlapi.

– o pereche de încălţăminte serioasă ( gen bocanci). Teneşi nu-mi mai iau, pt că îmi ajunge perechea din picioare.

După ce le-am pus pe astea, mă bag cu ambele picioare în rucsac şi presez biiiiiiine. Cu o astfel de presare, am reusit să rup doi rucsaci din ăia de munţoman 😳 . Urmează, în buzunarele laterale al ruscacului:

Chestii de igienă:

– un săpun, luat la nimereală din dulăpiorul din baie.

– un prosop.

– două suluri de hârtie igienică ( nu ştii dacă vin zile căcăcioase).

– nişte Orbit

– beţişoare de urechi!!! ( îs blonav cu astea)

Plus chestii practice:

– cuţit

– cană metalică

– sac de dormit

– cort.

După acest pas, funcţie de transportul către munte ( maşină sau tren), mai adăugăm:

– 20 doze de bere – dacă merg cu trenul.

– introduse doze de bere pân’ se umple rucsacul – dacă merg cu maşina.

Mulţi veţi spune că berea nu are ce să caute la categoria asta de bagaje. Că intră la celelalte, la un loc cu mâncarea şi sucurile. Poate pentru voi.

Leapşă mai departe către Adia , Filip , Sasha şi cine o mai vrea. Dar de ăştia 3, chiar sunt curios să văd ce-or alege 😀 .

7 gânduri despre &8222;Bagajul meu&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

