Haosul meu şi trândăveala altora


De aproximativ două săptămâni sunt cu imobilul întors pe dos. Mamă-mea şi cu soră-mea s-au pus să izoleze două camere şi să schimbe parchetul din ele. Asta înseamnă: golite toate dulapurile, împrăştiate toate cărţile din biblioteci, scoase toate dulapurile şi paturile, televizoare pe coridor, calculatoare pe dulapuri în alte camere, etc.

Ei bine, mie asta nu-mi place. Prea mult haos. Nu mă înţelegeti greşit. Nu mi-s başca ăl’ mai ordonat om de pe planetă. Dacă te uiţi în sertarul meu de chiloţi şi şosete, te loveşti de un set de şurubelniţe şi o cheie de 13. Dacă-mi ridici canapeaua să scoţi o perină/plapumă, o să găseşti nişte floppy-uri, două harduri desfăcute just for the fun of it şi evident, alt set de şurubelniţe (cred că am un fix cu asetea).

Permiteţi-mi să rectific. Astea le găseai. Acum, nimic nu mai e la locul lui. Ieri am căutat ca disperatul cheia de 13. M-am dus la soră-mea cu o falcă’n cer şi alta’n pământ:

– UNDE MI-I CHEIA DIN SERTAR???

– În garaj pe panoplie 😐 . Nu acolo e locul unei chei? 😕 îmi răspunde soră-mea mirată.

Am plecat bombănind. „Bine că-mi scoţi mie cheia de 13 din sertar, dar pătuţul fetei n-ai putut să-l goleşti de mormanul de haine 😡 „. La întoarcerea din garaj, mi-a picat fisa să ridic canapeaua să verific lada. GOALĂ 😐 . Am scos un urlet din ăla de Yeti sau Urs Grizzly…plm ştie care rage mai tare. M-am dus în bucătărie la soră-mea şi i-am spus pe-un ton semi-imperativ:

– Eu dacă vreau să-mi ţin un borcan de muştar lângă deodorant, LASĂ-L NAIBII ACOLO! Ok???

Şi ca haosul să fie desăvârşit, doamnele casei s-au gândit că ar fi bine să facă ordine prin hainele vechi. Ce merge pe foc şi ce nu.  Printre „fochiste”, un soi de blană ce se purta prin anii ’80. Cum n-am avut azi timp să fac pe piromanul, ia ghiciţi cine a transformat blana aia în „Home, sweet home” 😀 . Vă dau şi un mic hint:

Agripina, of course. Creditul pt poze îi aparţine în totalitate lu’ tată-miu. El a observat-o în postura asta 😀 .

2 gânduri despre &8222;Haosul meu şi trândăveala altora&8221;

  1. Păi cum să nu-i placă lu’ Agripina .. Warm and fuzzy ca ea. Şi da, îmi ador haosul controlat din locul meu. E-adevărat că nu-mi ţin borcanu’ de muştar lângă deodorant, daaaar le am şi eu pe-ale mele.

    • Miştotică zice:

      Nu există om care să nu ţină la propriul haos. De aici şi durerea când acesta îi este invadat, sau mai rău, când vine altcineva să-i facă ordine 😦 .

Dă-ţi şi tu cu părerea

