Noul sezon


Cu paşi mici, dar repezi, noul sezon se apropie. Au mai rămas doar 16 zile. Circ, scandal şi nesimţirea ridicată la rang de artă. Cu aşa ceva ne va fi invadat micul nostru ecran, seară de seară. Sincer să fiu, chiar nu-mi pasă. Mi-am făcut un obicei din a ignora posturile tv „sportive” sau ştirile „sportive” ale celorlalte televiziuni.

De o săptămână, s-a tras ţintarul:

Et. 1 – 24 iulie: Gloria Bistriţa (acasă) – Ăsta îl pierd pt că vreau să dau o fugă până în Căpşunia :mrgreen:

Et. 2 – 31 iulie: Gaz Metan Mediaş (deplasare) – Idem mai sus. Dar sper să-mi facă Poli un cadou frumos de ziua mea 😀 .

Et. 3 – 7 august: CFR Cluj (acasă) – Nu garantez, dar la ăsta s-ar putea să ajung.

Et. 4 – 14 august: Universitatea Craiova (deplasare) – Prima deplasare a noului sezon, chit că-i la San Severino sau la Craiova 8) .

Et. 5 – 21 august: Victoria Brăneşti (acasă) – Primul meci live pe DP al lui Găvrilă, însoţit de unchiu-su 😀

Et. 6 – 28 august: Steaua Bucureşti (deplasare) – În principiu merg. Numa să se joace cu porţile deschise… :mrgreen:

Et. 7 – 11 septembrie: Astra Ploieşti (deplasare) – Piticot, păzea că vin să mă îmbeţi 😈

Et. 8 – 18 septembrie: Sportul Studenţesc (acasă) – Deşi nu-mi era dor de ei, îi prefer oricând în detrimentul clonelor securiste. Însoţit de Găvrilă.

Et. 9 – 25 septembrie: Inter Curtea de Argeş (deplasare) – Asta o s-o sar, în perspectiva unei deplasări europene

Et. 10 – 2 octombrie: Rapid Bucureşti (acasă) – Multă bere va curge 8)

Et. 11 – 16 octombrie: FCM Târgu Mureş (deplasare) – Dacă va fi o altă deplasare europeană, am s-o sar. Mai e şi ziua lu’ tată-miu la mijloc.

Et. 12 – 23 octombrie: Universitatea Cluj (acasă) – Atât eu cât şi Găvrilă ne vom prezenta la meci.

Et. 13 – 30 octombrie: FC Braşov (deplasare) – E posibil să merg la meciul ăsta. f(bani) { if bani=0; printf(„Se pare că voi sta acasă”); }  :mrgreen:

Et. 14 – 6 noiembrie: FC Vaslui (acasă) – Trebuie să-l duc pe Găvrilă la meci, nu?! 😀

Et. 15 – 13 noiembrie: Unirea Urziceni (deplasare) – Presimt că p’asta o sar.

Et. 16 – 20 noiembrie: Oţelul Galaţi (acasă) – Prezent.

Et. 17 – 27 noiembrie: Dinamo Bucureşti (deplasare). – Most definitely there 8) .

Primele două meciuri din retur, se vor juca înaintea pauzei de sărbători.

Et. 18 – 4 decembrie: Gloria Bistriţa (deplasare) – Sper din tot sufletul ca meciul să fie vinerea sau duminica. Prietenii ştiu de ce 😉

Et. 19 – 11 decembrie: Gaz Metan Mediaş (acasă) – Prezent, dar nu garantez şi pt Găvrilă.

Cât despre meciurile din cupele europene, om vedea la timpul potrivit 🙂 .

4 gânduri despre &8222;Noul sezon&8221;

  1. Miştotică zice:

    @Bunul prieten D. Acuma înţelegi?
    @Cârtiţoiu: Nu e un secret. Cred că eşti singura dintre toţi cititorii mei, care nu cunoştea acest aspect 😛

Dă-ţi şi tu cu părerea

