Poveste de iubire


– Da’ când dormi, tot cu şapca aia stai pe cap? mă întreabă sor-mea, în timp ce mâncam.

– Desigur. O iubesc! îi răspund.

În faţa unui asemenea răspuns, a încetat să mă mai bată la cap, cu purtatul şepcii în timp ce mănânc. Culmea e că nu am minţit-o. Chiar îmi iubesc şapca. Povestea noastră de iubire a început în urmă cu mai bine de 3 ani. Eu cutreieram rândurile de mezeluri prin Real, iar ea mă aştepta cuminte într-un coş de haine. De cum am pus ochii pe ea, m-am îndrăgostit. Simplă, fără nici un înscris pe ea. Trebuia să o am! Eram în stare să renunţ la tot ce aveam pe listă doar ca să o fac a mea. Norocul a făcut să fie chiar ieftină. 200.000 de lei. Însă, pt mine e de nepreţuit, Mastercard style. De atunci, am cutreierat lumea în lung şi în lat împreună. Din Bucovina şi până’n Palouki ( Παλοθκι pt a fi mai corecţi în exprimare). Din Bucureşti şi pân’ la Bristol ( Warminster ca să fim mai precişi), le-am văzut pe toate împreună. Braşov, Giurgiu, Craiova, Ploieşti, Arad, Alba Iulia, Cluj Napoca, Deva, Hunedoara, Reşiţa, Oradea, Suceava, Belgrad, Budapesta, Viena, Cracovia, Dresda, Salonic, Bruxelles, Rouen, Colmar şi chiar şi Parisul. Mereu împreună. Când am cumpărat-o, arăta cam aşa. (poza e făcută în Retro, în Hunedoara, dacă nu mă înşel). Acum, după nu mai ştiu câte spălări şi purtări de ordinul n factorial, arată astfel.

Şi de-o mai rămâne doar un fir de aţă din ea, eu tot am să o port. Dacă stau să mă găndesc bine, sunt persoane din cercul meu de amici, care nu m-au văzut niciodată fără şapcă 😀 .

3 gânduri despre &8222;Poveste de iubire&8221;

  1. Şi eu am avut o poveste de-asta de iubire… cu primii mei tenişi. I-am primit prin clasa a 9-a de la prietenele mele. Erau albaştri de piele întoarsă. I-am purtat până am atins asfaltu’ cu degetele.

Dă-ţi şi tu cu părerea

