La pescuit


De câteva zile, mi s-a făcut un dor nebun de pescuit. N-am mai practicat sportul ăsta de foarte mulţi ani. O viaţă de om chiar. Şi în timp ce mânca, al meu cumnat îmi zice:

– Merg la pescuit. Vii cu mine?

– Hell yeah!

Ne-am dus la el acasă, am luat beţele, nişte cizme şi tule-o pe canal la Iezan. Acolo, Ionuţ ne aştepta cu râmele. Din senin apare şi Lorand cu o bere la 2 litri. Tacâmul era complet pt pescuit. Ne-am băgat în apă, doar-doar om prinde mai mulţi peşti ca ceilalţi pescari. După o oră jumate în care mi-a tras o singură dată, ne-am decis să părăsim locaţia pt una mai exotică.

– Hai să mergem la cânepă ( n.r. fosta fabrică de cânepă din Biled), pe balta mică. Acolo măcar trage.

Zis şi făcut. În 10 minute, eram cu beţele lansate la 50 de ţanti de mal :mrgreen: şi pescuiam. Trăgea peştele în draci. Dar era incredibil de greu de prins. Cred că v-aţi prins de ce 😀 . Exact. Trăgeau porcuşorii 😆 . Cei mai spurcaţi peşti din câţi există. Ăştia’s atât de proşti, încât trag si dacă pui pământ în ac 😆 . După două ore în care am râs cu lacrimi de bâza făcută de Lorand şi saramura lui de porcuşori, bilanţul a fost următorul:

– Ionuţ: 4 porcuşori.

– Robi (cumnatu): 0 porcuşori.

– Lorand: 0 porcuşori.

– Miştotică: 2 porcuşori.

După ce ne-am săturat de pescuit, am plecat spre casă. În timp ce treceam prin curtea fabricii, Ionuţ strigă:

– UITE-L!!!

Mă uit în stânga şi văd o domniţă cochetă, subţirică’n talie şi-un costum maro cu dungi gri. Robi cu Ionuţ se certau care să pună mâna pe ea.

– Bă, io o iau!

– Nu mă pulă, lasă-mă pe mine că o scapi ş-atunci să vezi ce-ţi dau, îi răspunde Robi.

– O scap dacă mă mai freci tu mult la cap.

Pân’ la urmă, Ionuţ o prinde pe gagică. O ia frumos de după gât şi îi spune lu’ Robi:

– Ui’ ce mare îi…

Evident, pt voi dragi cititori, am încercat să-i smulg primele cuvinte în captivitate.

Din păcate, n-a vrut să ne zică nimic 😦 . Bolovanii ăştia doi au vrut să o omoare. După ce am ridicat puţin tonul vocii la ei, Ionuţ a decis că-i mai bine să nu mă supere şi mi-a spus:

– Dacă-ţi place aşa mult, du-o acasă.

Am luat-o din mâna lui. O simţeam, sărăcuţa, cum tremura de frică. Observând că e gestantă, am ferit-o de restul dobitocilor din zonă şi i-am dat drumul într-un loc mai retras. Oare o să-şi numescă vre-un pui Miştotică ❓

10 gânduri despre &8222;La pescuit&8221;

  1. Hai mă că nu-i așa de mare. Mie mi-a plăcut articolul din simplul fapt că șerpii nu mă bagă în boală, nu-i ador dar mi se par interesanți, spre deosebire de alte animăluri cu 6, 8, 10 picioare… 😦 cât despre nume, mai mult ca sigur :)) Auzi, data viitoare mă inviți și pe mine. Deci , s-a înțeles. 😛

  2. Miştotică zice:

    @sasha: vineri dupămasa mai merg la pescuit. Îţi anunţi prezenţa la Biled? 😀 Cât despre teme… nu găsesc una care să mă satisfacă pe deplin 😥 .

    • Miştotică zice:

      Te avertizez din timp că porcuşorii îs enervanţi rău. Recomand terapie prin sex de 5 ore pt joi seara, dacă vrei să vii la pescuit :mrgreen: .

    • Miştotică zice:

      Să ştii că şerpilor le e mult mai frică de tine, decât îţi este ţie de ei. Bineînţeles, excepţie fac constrictorii, care te văd ca pe breakfast :mrgreen: .

Dă-ţi şi tu cu părerea

