Familion


Din anumite discuţii cu nişte consăteni amici, am fost întrebat: „da’ tu de ce nu-ţi pui mintea cu fetele din sat?”. Răspunsul meu a venit prompt:

– Din Biledul ăsta, mi-or plăcut 2 fete. Prima, în timp ce încercam să mă dau la ea în naivitatea mea, mă trage Raimo ( un verişor) de mânecă şi-mi zice:

„Ce faci?”

„Încerc să fut şi io ceva”

„Păi bine bă, da’ tu nu ştii cine-i asta?”

„Ummm… Q” ( nu folosim numele persoanelor implicate)

„Aşa. Şi tot vrei s-o fuţi?”

„De ce întrebi?” zic eu cu jumate de gură, speriat fiind de tot felul de boli.

„Păi îi vară-ta!”

„Say WHAT??? 😯 ”

„Păi bunică-ta şi cu bunică-su îs verişori primari”

În secunda următoare, am renunţat la gagică, dar şi la bere. Am mers în maşină şi am început să-mi dau pumni în coaie.

Fata numărul doi, o iau în colimator. Bună în draci! Având experienţa anterioară, îl trag pe Rafi ( fratele lu’ Raimo) deoparte şi îl întreb:

„Văru’ cine-i tipa?” în timp ce-mi curgeau balele.

„Frtgyh Şimon”

And i was like: FUUUUUCK?!?!?! 😕

Şi ca să completăm povestea, prietena lu’ Raşcu e şi ea verişoară cu mine. Grecu ( bunică-miu) îi verişor primar cu bunică-sa. Dar Raşcu e neam cu mine din partea lu’ bunică-mea, deci la ei e ok.

Ş-atunci, eu pe cine să mai fut în Biledul ăsta, când toţi îs neam cu mine ❓

3 gânduri despre &8222;Familion&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

