Al şaselea simţ


Se spune că omul ar avea un al şaselea simţ. Nu ştiu cum se manifestă la alţii, dar al meu e… nu pot să-l descriu în cuvinte. Ai simţit vreodată că ceva urât te aştepată în viitorul apropiat? Ai simţit că o zi terifiantă e aproape? Asta simt eu acum. Nu e vorba de un examen picat sau o o dezamăgire cruntă. Căcat. Pe astea ţi-i le dă conştiinţa sau raţiunea, nu simţul ăsta.

De când mă ştiu, sentimentul ăsta m-a lovit de 3 ori, şi de fiecare dată, am trecut prin ceva groaznic. De fiecare dată, a fost o zi neagră în familie. Se manifestă printr-un vis, care într-un foarte scurt timp se adevereşte.

Poate dacă scriu despre el… poate dacă-l spun şi altora, sparg tiparul. Te rog, înşeală-mă de data asta! Nu acum şi nu…

Dă-ţi şi tu cu părerea

