Duminica’n familie


M-am pus să dorm pe la vre-o 6 jumate şi m-am trezit obligatoriu forţat la 10. Fiind o zi aşa frumoasă, am ales să-mi bag pula în ele structuri de date şi să mă plimb cu „ma’ ride”.

Ce-i drept, e cam forjată, dar e numa’ bună pt un hăndrălău ca mine 8) . După ce-am făcut doi kilometri cu asta, am mers să văd ce face GNG meu. Îmi căutam o ocupaţie, doar să scap de învăţat. Când am văzut că s-a trezit, mi s-a umplut faţa de bucurie. Şi pt că îi a mea ( Găvrilă îi a lu’ mătuş’sa), deja o antrenez pt tenis. Deşi are doar 6 luni ( împlinite ieri), ne-am pus pe lucrat la viteză. Ia priviţi aici ce poate, după doar 2 antrenamente:

Dacă nu ne iese pasenţa’n tenis, încercăm să spulberăm recordul lui Usain Bolt 8) .

M-am jucat cu ea până a început să mârâie. Cum o strâmbat din nas, cum am pus-o la mă-sa în braţe 😆  . Am ieşit în curte, mi-am luat „ma’ ride” şi dă-i talpă! Când să ies pe poartă, mi-au venit nişte neamuri în vizită. Dar fiindcă e frumos afară, i-am trimis în casă şi am plecat să mă plimb. O pauză mică de masă şi iar o tai la plimbare. Numa’ că de data asta, va fi bătaie pe trotinetă. Vrea şi Găvrilă să se plimbe 😀 .

V-am ţucat.

2 gânduri despre &8222;Duminica’n familie&8221;

  1. ce frumoasa e….
    eu cu varamea ma joc de-a parcul de distractii cand e in de-asta, o prin de un colt si o trag/imping tare tare, apoi o opresc in pirueta. incearca si tu, le place :p

    • Miştotică zice:

      Pune tu mâna pe rotobilu’ ei, dacă ai curaj 😀 . Te lasă să-l atingi doar când se blochează în vre-un perete sau scaun. În rest, face scandal. Seamănă cu unchiu-su, când vine vorba de simţu’ proprietăţii :mrgreen: .

Dă-ţi şi tu cu părerea

