Aflu şi eu


😆 Astă seară, am auzit întrebarea anului. În seara asta, m-a scos Bunul prieten D. la o bere. La întoarcere, am rămas la „Rudy Birt”. Plm, ză best birt ‘till 11 o’clock, din localitate. De acolo, am mers şi eu pt prima dată în viaţă la „bucos nero”  😆 . Cu multă reticienţă, am păşit înăuntru. Printre două beri şi 5 poveşti, a venit Şauru, mort de beat dealtfel, la mine să mă întrebe ceva:

– Bă, tu cu Alabalaportocala ( cel mai bun prieten) sunteţi pe invers? Că aşa zice lumea… ?!

Noroc cu babuinii din localitatea asta, că-mi aflu şi eu orientarea sexuală 😆 .

Şauru nu vrea să-mi spună cine a aruncat pastila în ocean, dar tot aflu eu 😈 . Şi când aflu despre cine e vorba… 😈 .

Să fiu sincer, chiar îmi lipsea un  motiv de harţă 😳 . Fuck it! Au trecut foarte  ( poate prea) mulţi ani de când n-am mai făcut scandal în comuna asta. L-am „gâghilat” pe unu’ la ureche astă sară, dar poate că e cazul să mai curentez vre-o doi, trei sau patru indivizi. Îmi lipseşte… Just for the thrill of it… 8) .

Dă-ţi şi tu cu părerea

