Lipsa timpului 2


Stimaţi cititori, pare-se că am intrat în sesiune. În iarnă nu am luat toate examenele aşa că… acuma tac şi citesc. Învăţ, mai fac câte ceva pe lângă casă ( tund iarba de la stradă), mai câte ceva prin grădină, iar învăţ, mai o beţie mică :mrgreen: , mai puţin şi cu o fată şi uite aşa, timpul dedicat blogului se reduce drastic. Îmi cer scuze că nu mai postez în ritmul obişnuit. Am vre-o 3 sau 4 articole care-şi aşteaptă termenul de publicare ( după 5 iunie). Până atunci, o să fie cam pauză. Nu pt că mi-aş dori ci pur şi simplu, ziua n-are mai mult de 24 de ore 😦 . Sper să primesc zilele astea pozele de la botez, pt a finaliza postul.

V-am ţucat şi să ne auzim cu bine după sesiune.

Dă-ţi şi tu cu părerea

