Moş Ene cel rău


Răsfoind paginile blogurilor pe care le urmăresc, am dat de ceva interesant. Am citit la Cârtiţoi pe blog despre un vis ciudat. Postul ăsta nu vroiam să-l scriu, dar poate că povestindu-l, scap şi eu de coşmar. Mi-am făcut puţin curaj şi here goes nothing.

Acum un an şi ceva, subsemnatului îi sărise o siguranţă. Având anumite of-uri legate de viaţa privată, i-am făcut cuiva, un lucru foarte urât. Faptul că eram intr-o bujie nu mă încălzeşte cu absolut nimic. Nu o să pot să mă iert niciodată! Câteva persoane ştiu cam despre ce-i vorba (Fatadinport, Bunul prieten D. , piticul meu preferat). Vă rog să nu detaliaţi.

Ei bine, anu’ trecut prin luna lui cuptor, într-o noapte oarecare, aţipesc. Şi încep să visez:

Se face că zbor de nebun desupra lumii. Fericire maximă pe capul meu. Dintr-o dată, încep picajul, fără să mă mai pot controla. Cu ultimele resurse, reuşesc să mai atenuez puţin căderea, astfel că la „aterizare” îmi rup doar un picior.  Ridic capul din pământ şi mă trezesc pe o străduţă pe care o cunosc chiar foarte bine, deşi e la sute de kilometri de casă. Reuşesc să mă ridic în picioare, iar lângă mine apare ca prin minune, cuiva.

– Ajută-mă să merg până la colţ, că acolo mă refac (colţul fiind un fel de healing point).

– Te ajut cu o condiţie: îmi spui DE CE ai făcut ce ai făcut!

Neavând un răspuns logic, tac. Cuiva pleacă iar din spate se aud paşi puternici, apropiindu-se. Mă întorc să văd cine e. Eram tot eu. Mă apropiam de mine, cu o privire diabolică. Încerc să ţopăi spre colţ şi strig după cuiva să mă aştepte. Dar în loc să se oprească, cuiva dintr-o dată dispare, iar pe stradă rămân doar eu cu mine.

În acest punct al visului, sunt două persoane. Ajungându-mă din urmă, încep să mă loveasc puternic. Încerc să mă apăr dar mâinile şi picioarele nu mă mai ascultă. Rămân blocat şi mă privesc cum mă lovesc cu bestialitate. Şi mă lovesc cu o ură de nedescris, până reuşesc să mă omor. Moment în care al doilea eu, cad ca electrocutat pe spate şi mor, cu un zâmbet de satisfacţie pe buze.

Ei bine, acest vis ciudat l-am avut în fiecare noapte, timp de vre-o 3 luni. Mă trezeam mereu în toiul nopţii, tremurând şi cu pulsul ridicat. Pe la sfârşitul lui septembrie, acest coşmar a încetat. Credeam că am scăpat de el. Acum aproape 3 săptămâni însă, a început din nou. Când mă pun seara în pat şi văd că mintea începe să-mi zboare în toate direcţiile, deja mă ia cu groază.


7 gânduri despre &8222;Moş Ene cel rău&8221;

  1. Eu am absentat când ai scris asta.

    Ahm, naşpa! Nu cred că mi-ar plăcea să visez ceva de genul nici de 2 ori la rând, dar mai 3 luni consecutiv şi recurent.

    Poate că ţi-a revenit pentru că aceeaşi perioadă a anului? Oricum, nu mă dau expertă sau ceva de genul, dar, dacă nu poţi să repari răul, cred că ar trebui să te împaci cu tine. Sau să începi să-ţi controlezi visul.

    • Miştotică zice:

      De împăcat cu mine, mai greu. Cel puţin nu în privinţa asta.
      Cât despre controlat… încerc de fiecare dată. Fără succes însă.

  2. Of,of.. ce pățiși? măi nu știu ce să zic..ai încercat să vorbești pe îndelete cu persoana respectivă? să explici , să te descarci și să-ți asumi pedeapsa? încearcă să compensezi , să atenuezi lucrul urât, cu gesturi , vorbe , care pe moment pot părea insignifiante dar on the long run ar conta extrem de mult. Ai multă, multă răbdare. Dacă e iremediabil..e bine că l-ai conștientizat, dar trebuie umblat mult la „pisic” , astfel încât să-ți găsești echilibrul și liniștea iar subconștientul să nu ți-o mai ia razna. E asa gleu… 😦

    • Miştotică zice:

      N-am cum să explic, pt că nu există o explicaţie. Când laşi un pitic să conducă mansarda, creezi monştrii. N-am cu ce sau cum să compensez. Îmi rămâne doar speranţa că „de azi, scap de coşmar”. 🙂

  3. Sandra zice:

    si eu stiu,fiindca ai povestit odata in jasmine,erai beat….si s-a intamplat sa fiu si eu! nu te speria,am mai ramas vreo 4 parca atunci…:

Dă-ţi şi tu cu părerea

