Leapşă de seriale


Azi a fost o zi mult prea plină pt mine. De dimineaţă de la 8 jumate, am fost să pregătesc sala pt botez. De la cărat de mese şi aranjat de scaune, la spălat de farfurii şi tacâmuri ( mi se pare extrem de relaxantă activitatea asta). Aranjată vesela pe mese şi nelipsitele şerveţele cu ale lor for ciudate, care tot io trebuia să le fac. Într-o pauză publicitară, am dat o fugă să spăl buburuza că-mi era deja milă cum arăta săraca. Şi când am terminat de spălat maşina, a venit furtuna 🙄 . În timp ce priveam neputincios la cum mi se murdăreşte din nou maşina, mă atenţionează Pisi că-mi va trimite  o leapşă despre seriale. După două scobituri în nas, accept „provocarea”.

Let’s see who’s what:

1. Friends, Seinfeld , M.A.S.H, Scrubs. Văzute da capo al fine, chiar şi de două ori. Ultimul încă mai rulează.

2. House. Foarte bun serialul.

3. Grey’s Anatomy. În ăsta-mi bag pula, dacă nu-i pun ei capăt la sfârşitul sezonului ăsta. Devine telenovelă…

4. Supernatural. Văzut tot. Sper să nu-l mai continue. N-au cum să bată sezonul ăsta cu nimic. Nici măcar cu reptilieni.

5. Two and a half men. Spectacol serialul. Văzut la zi.

6. Smallville 😳 . Văzut la zi şi ăsta (9 sezoane). Asta pt că tot aştept sfârşitul, după sezonul 4.

7. Eli Stone. P’ăsta chiar n-am înţeles de ce l-au întrerupt 😦 .

8. Am văzut Heroes şi Prison Break dar acum stau şi mă întreb de ce. Vă recomand să le vizionaţi, doar dacă alternativa se numeşte scaunul electric.

Aş trimite-o mai departe, dar toţi fug de lepşe ca de dracu. Sunteţi bineveniţi să o preluaţi sau să lăsaţi mai jos o listă cu seriale pe care ( sau dacă) le urmăriţi.

O sâmbătă frumoasă vă urez, dragi cititori. A mea cu siguranţă va fi 🙂 .

Un gând despre &8222;Leapşă de seriale&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

