Unde-i apa?


Că tot mi-am amintit de Marius, postu’ ăsta-i despre el.

Acum vre-o câţiva ani buni, eram la nunta lu’ Dani ( fratele lu’ Tibi). Pe la vreo 1 noaptea, mă sună Roby să vadă ce fac. Ei, toată gaşca, erau la Becicherec la discotecă. Şi cum nu era nici o gagică pt mine la nuntă, m-am urcat în Mirela şi dă-i bice spre Becicherec. Era noiembrie şi era o ceaţă, că  o puteai tăia cu cuţitul. Abia am ajuns. Eu fiind vifor în ziua aia, prin Mirela erau o grămadă de sticle de jumate de litru, de ţuică. Ajuns la disco, Magiar mă întreabă:

– Ai adus si tu o ţuică de la nuntă?

– Am prin maşină.

Marius al meu când aude, mă întreabă:

– E bună de ceva sau e slabă?

– Mă nu ştiu ce să zic. Eu nu am gustat-o. Ăştia ziceau că-i de 60… Dar putem merge la maşină să facem o probă.

Scot o sticlă de ţuică şi le-o dau la setoşii ăştia doi. Magiar pune puţin pe limbă şi dă verdictul:

– Meserie 8) !

Marius n-a mai stat pe gânduri şi o luat o jumătate de sticlă la sec. Când l-am văzut, mi-a picat faţa. Nici bine n-o râgâit după prima gură, că dă la sec şi cealaltă jumătate de sticlă.

– Marius, uşor! Îi tare şi te pune-n cur, îi zic eu.

– Ce bă? Asta-i apă, nu ţuică! Mai ai?

– Da… răspund şi scot o altă sticlă.

După un alt sfert de ceas, era gata şi asta. Evident, Magiar abia dacă o pus de două ori pe măsea. Restul era în Marius 😆 . Într-un târziu apare şi Roby p’afară. Mai scot o sticlă şi le-o dau să bea în 3. După ce-or topit-o şi pe aia, Marius al meu zice dintr-o dată:

– Bă, io nu mai pot să stau pe picioare. Hai înăuntru!

Afară fiind rece, nu era recomandat să-l băgăm înăuntru. Dar şi noi mai proşti ca noaptea, nu ne-am gândit la căldura din discotecă şi la ce o să-i facă lu’ ăsta. Intrăm, iar Marius se duce direct la masă şi se pune jos. În timp ce eu salutam fetele, zăresc cu coada ochiului, un Marius încovoiat cu capul sub masă. Mă duc să văd ce are. Tolomacu’ vomita 😆 . Burgh-burgh-burgh-burgh 😆 .

Îl trag pe Roby deoparte şi îl rog să mă ajute să-l duc pe Marius acasă. Magiar se oferă şi el. Îl luăm toţi 3 de subsoară şi ne chiunim să-l scoatem din discotecă, fără să vadă chiar toată lumea că-i knock-out. Cu chiu cu vai am reuşit. În drum spre maşină, mă mâncă’n cur să-l întreb ironic:

– Apă zici, hă? :mrgreen:

– Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Apăăăăăăăăăăăăăăăăăăă. VREAU APĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ! UNDE-I APAAAAAA???????? DĂ-MI APĂ SĂ BEAU!!!!!! zbiera ăsta ca din gură de şarpe 😆 .

Îl băgăm în maşină şi plecăm spre casa lui. Nu stătea departe de discotecă. Cam jumate de kilometru. Dar o trebuit să ne oprim de 5 ori ca să vomite 😆  Burgh-burgh-burgh-burgh 😆 .

Într-un final, ajungem la el acasă. după ce l-am tinut 10 minute întins pe capotă să-şi mai revină, ne-a mulţumit pt ajutor şi a dat să plece înăuntru. Singura problemă era, că mergea ca racu’ 😆 . Ne-am oferit să-l ducem până în pat, dar ne-a refuzat. Am stat până a închis poarta, după care am plecat înapoi la discotecă.

A doua zi, îl sun să văd ce face:

– Ce faci APĂĂĂĂĂĂ 😆 ?

– Lasă-mă că mi rău…

– Mai am două sticle de apă în maşină. Vin la tine să le bem :mrgreen:  😆 ?

– Nu bă! Eşti nebun? Păi tu ştii că aseară, de la poartă până’n casă, am făcut aproape o oră?

😆  Să ne trăieşti Domnu’ Apă şi s-auzim de bine!

4 gânduri despre &8222;Unde-i apa?&8221;

  1. =)) mi`aduc aminte cand eram mica si mi`era sete intr`o zi .. crezand ca`i apa .. am baut jumate de cana …ca sa`mi dau seama ca de fapt era tuica 😀 :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

