Cică: premiu şi leapşă


Sunt al doilea cel mai tare din galaxie :mrgreen: . Din care galaxie, încă nu se ştie. Probabil din a lu’ Sasha pt că ea mi-a acordat permiul ăsta.

Mulţam fain. Dacă e să-l dau mai departe, îl trimit înapoi la Sasha (să nu zici că nu-s darnic). Îl mai trimit şi la Alexa, dar cu o oarecare indulgenţă, pt că şi-a cam neglijat cititorii între timp. Îl ofer lui Filip dar şi lu’ Adia, care-mi stârneşte multe zâmbete, atunci când o citesc. Şi cam atât cu premiile.

Şi acum leapşa primită de la aceeaşi tanti mama lu’ Neluţu, Sasha:

Zice-se că trebe să scriu, despre 10 chestii care mă fac fericit (sau ceva de genu’). Here goes nothing:

10.  Trio-ul Nae-Hanţi-Alutus. Pe cât îs de proşti, pe atât de mult mă binedispun.

9. O bere rece în compania prietenilor, e mereu un motiv de bucurie.

8. O torţă/fumigenă sau un stroboscop aprins.

7. Să conduc de nebun, fără o direcţie prestabilită. Cheie şi talpă.

6. Priveliştea din vârf de munte. Later Edit: Atât iarna cât şi vara.

5. Momentele în care se adună toată familia la o singură masă. În special, atunci când sunt prezenţi Kempes, Moni, Tronco şi Giuli.

4. O victorie a lui Poli. Fie acasă sau în deplasare, vorba cântecului.

3. Machu Picchu şi Bora Bora.

2. Fiecare moment care-l petrec în preajma lu’ bunică-mea Saveta ( ea m-a crescut până la vârsta de 7 ani). Atunci mă simt cel mai „acasă”.

1. Cea mai mare bucurie, îmi este produsă de cei doi nepoţi ai mei: Găvrilă şi GNG.

Leapşa merge mai departe la cine o vrea, mai ales la FataDinPort, care iubeşte lepşele :mrgreen:

4 gânduri despre &8222;Cică: premiu şi leapşă&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

