Sună telefonul


Şi ca să nu zică lumea că trăiesc doar din amintiri, una scurtă despre azi.

Plictiseală mare, pân’ pe la vreo două. M-am băgat la un poker mic, doar doar mai scot un leu şi eu. Am ieşit ca gâsca pe locul 37, pe mâna mea „preferată”: chintă din flop 👿 . Am luat ceva bănuti, dar nu cât aş fi vrut ( ţinta era minim 45$). Şi ca să-mi mai temperez nervii, m-am urcat pe ţoaglă şi am plecat să-mi iau ţigări şi suc. La întoarcere, aveam sticla de suc in mâna dreaptă şi începe telefonul să-mi sune. Evident, nu mă opresc din pedalat, ci aleg varianta mai deşteaptă. Iau mâna stângă de pe ghidon şi-mi transfer toată concentrarea pe scosul telefonului din buzunar. Michiduţă, având chef să râdă pe seama mea, împinge o pietricică în calea roţii mele din faţă. E de la sine înţeles că m-am dus direct în nas 🙄 . Dar fiind un individ tare de cap, m-am ales doar cu o julitură mică în genunchi.

2 gânduri despre &8222;Sună telefonul&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

