La mare, la soare…


În vacanţa de vară dintre a noua şi a zecea (adică în 2001), am plecat împreună cu o parte din colegii de clasă, la mare. Au fost două profesoare care au organizat excursia: Felicia (profa de psiho, dirigă la ăia din F) şi nu mai ştiu cine. Eniuei, de la mine din clasă eram: Eu, Roşkatu, Ricky+ o prietenă, Anca, Janina, Andreea (Blondie)+ boyfriend (nu mai ţin minte cum îl chema. Ceva cu B…) şi Diana (?!). Din F erau: Ţâşcă, „Francesca” ( nu o cheamă aşa, dar ne futea la cap să-i spunem astfel) + Ilie (un vecin de la sat) şi mai o fată. Plus Bilu (ăsta o fost cu mine’n gen. 22) şi alţi 3 sau 4 rătăciţi.

Era luni dimineaţa şi trenul era în Constanţa. Deja nu mai aveam stare. Costineştiul era la doi paşi. Ce dracu’ să fac, să treacă timpu’ mai repede?! Mă pun şi mânc. Roşkatu şi cu mai vreo 4, îmi urmează exemplul. Ajunşi în gara din Costineşti, îi iau bagajele lu’ Felicia şi-i zic:

– Hai, fuguţa spre pensiune că vreau să fac baie.

După ce-am dus-o în pas alergător la pensiune, profa nu mai avea aer (era foarte cald afară). Ne-am luat repede cheile de la camere. Stăteam într-o cameră de 3 cu: Roşkatu şi mai unu (nu mai ţin minte cine era. Posibil Colbu). Arunc geamantanu’ pe pat si zic:

– Hai bă să ne bălăcim!

– Stai să mâncăm ceva…zice Roşkatu.

– Păi n-aţi înfulecat destul in tren? 😯  întreb eu.

– Ba da, da’ tot mi foame.

„Vi foame, ha? Bine 😈 ” Iau o felie de caşcaval, îi trag o ditamai flegma, o rulez şi muşc din ea. Să vezi cum le-o sărit foamea la copii 😆 .

Ajungem pe plajă, ne bălăcim câteva ore şi ne întoarcem la pensiune. Acolo, o parte din gaşcă (ăia cărora nu le plăcea apa sărată) stăteau la masă cu berea’n faţă. M-am alăturat lor şi am început să beau. Pe la vreo 10 seara, vine Blondie şi zice:

– Îi Hi-q în Bing/Ring/Ding. Mergem?

– Eu vin, răspund.

Departe de mine gândul de a urmări pe hi-q. Pur şi simplu, n-aveam chef să mai stau aiurea pe terasă. Se mai anunţă Janina, „Francesca” şi Ilie. Când o fost de plecat, aveam o problemă. Nu ştia încotro e Bing/Ring/Ding ăsta. Dintr-o dată, Francesca spune:

– Staţi aşa, că mă duc să caut un fraier cu o maşină să ne ducă.

Ca o paranteză. Capra asta era bună în draci, dar mai proastă ca noaptea+uşuratică.

După nici 10 minute, apare asta.

– Hai că am găsit maşină.

Ne urcăm noi 5 în Calibra şi plecăm la birtu’ cu pricina. Ajunşi acolo, o intreb pe Francesca:

– Îl ştii de undeva?

– Nu. Dar i-am promis că i-o sug mai târziu, dacă ne duce.

Booon aşa. Evident, odată intraţi, ne-am spart în toate direcţiile. Eu, ghidat de nas, m-am îndreptat către bar, unde am şi rămas, în compania câtorva blonde :mrgreen: . Dintr-o dată, ca din pământ, apar în spatele meu, cele două blonde cu care am sosit acolo: Blondie şi Janina.

– Nu vii cu noi până la pensiune? Că nu ne e totuna să mergem singure…

Plictisit de atmosfera din birt, fac pe cavalerul pt don’şoare. Pe la jumătaea drumului, temerile fetelor sunt confirmate. Doi indivizi ar fi vrut să se ia de ele. Mai ţin minte doar dialogul, cu unul din cioflengari:

– Două, mă? Una nu-ţi ajunge?

– Şi astea’s puţine 8) , am răspuns prompt.

Ajunşi la pensiune, fiind linişte, mă duc la somn. A doua zi, mă trezesc pe la vreo 9 jumate, cu flăcări în stomac. Dau o fugă la bar, iau un cola şi mă duc să-l trezesc pe Roşkatu, să mergem pe plajă. Văzând că n-am cu cine să vorbesc, mă duc din nou la bar, îmi iau o cafă şi mă îndrept spre curtea interioară. Acolo, il văd pe Bilu, ciufulit bine şi semi-adormit. Convenim să punem de-o partidă, două de şah, pân’ se mai trezeşte lumea. În timp ce-i ţineam regina’n gardă, în camera lu’ Francesca, intră şoferul de cu o seară înainte, însoţit de unu. Nu prea am acordat importanţa cuvenită evenimentului, pt că nu-mi păsa de ciufuta respectivă ( era o situaţie de semi-război între noi, de când i-am spus: „Îi mai bună mă-ta ca tine!” şi chiar era 😀 ). Între timp, lumea începea să se trezească, iar din partea pensiunii, vine o tanti şi zice:

– Treziţi-i şi pe restul, că servim masa.

Eu merg la mine’n cameră, după care merg la Blonide, Anca&co. Bilu merge la el in cameră şi când ajunge la Francesca la cameră, mă strigă de urgenţă. Când ajung acolo observ (deloc surprins) cum îi curgea, la asta din urmă, slobozu’n colţu’ gurii 😆 .

Anywho, terminăm de mâncat şi plecăm pe plajă. Am avut un noroc fantastic în ziua aia. Erau nişte valuri imense, de-ţi era mai mare dragu’ să sari în ele. După ce m-am îmbătat bine (terasa era la 5 metri de unde ne-am parcat prosoapele), am plecat spre parcul de ditracţii, să fut nişte bani. Roşkatu, deşi era treaz, face o prostie mai mare ca el. Se urcă’n Entărpraiz. Când s-o dat jos, o decartat tot ce mâncase în alea două zile 😆 . Plecăm înapoi la pensiune, să luăm cina. După cină, eu mă duc la un aparat de poker, să fut şi acolo nişte bani. Aparatu’ ăla, avea un stil ciudat de bonificare. Când erai la ghicit: mică/mare, în dreapta iţi apărea o gagică. Dacă reuşeai s-o dezbraci complet ( arunca un articol vestimentar de fiecare dată când ghiceai mică/mare), îţi dădea nu-ştiu-cât bonus. În timp ce io mă chinuiam de zor să dezbrac gagica, lângă mine îşi face apariţia Norbi (unu’ din cei 4 rătăciţi). Fiind şi el puţin pilit, se apleacă pe ecranul aparatului, pune degetul în dreptul ţâţelor gagicii şi zbiară:

– Băăăăă, ce SFÂRCIURI are asta!

Când l-am auzit, am picat pe spate, cu tot cu scaul de bar 😆 . Timp de 10 minute, am râs ca dobitocul şi nu puteam să mă ridic. Ei bine, din clipa aia, porecla lui a devenit „Sfârci” 😆 . După ce-am donat bani aparatului, mă duc pe terasă la o masă, unde Ilie povestea cu altu’ din cei 4 rătăciţi:

– Ce bârfiţi bă aici? întreb.

– Nu vrea ăsta să vină cu mine, răspunde Ilie.

– Unde?

– Am fost cu Francesca prin Costineşti şi am văzut o discotecă faină. Nu-i aglomerată, muzică bună şi bere ieftină.

– Hai să mergem, zic eu.

Şi duşi am fost. Era ok discoteca respectivă. Ne-am şi împrietenit cu o trupă din Argeş, din care io am pus ochii pe una :mrgreen: . Pe gustul meu: roşcată cu ochi albaştrii. Pe la vreo 1, îmi bag picioru’ in Ilie şi mă evapor cu gagica pe plajă. Ne-am giugiulit câta şi am plecat ‘napoi în discotecă. Pe la vreo 3 jumate, îmi iau ultimu’ pupic de la Alina/Alisa (stau prost cu memoratul numelor) şi-mi dau întâlnire cu ea, a doua zi, aceeaşi oră, acelaşi loc. Îl iau pe Ilie de braţ (era rupt în gură) şi-l car pân’ la pensiune. Somn, din pulă, gândul fiindu-mi la Alina/Alisa.

Dimineaţa plajă, prânz, plajă, cină şi când să plec spre discotecă, începe ploaia. Să-mi pice faţa şi coaiele jos. Discoteca unde trebuia să mă întâlnesc cu roşcata mea, era în aer liber 😐 . Şi colac peste pupăză, ea pleca în următoarea zi. Şi ca tacâmul să fie complet, nu ştiam unde-i cazată 😥 . Îmi iau inima’n dinţi, şi plec prin ploaie la discotecă. „Poate apare” îmi zic, în timp ce ocoleam bălţile formate pe trotuar. Ajuns acolo, văd poata închisă la discotecă. După o jumătate de oră de aşteptat in ploaie, plec înapoi spre pensiune.

Acolo, ling vreo 4 sau 5 beri la bar şi merg în camera de lângă a mea. Se juca „adevăr sau provocare”. M-am băgat şi eu la joc. După vre-o oră, ploaia se opreşte şi ieşim in curte. După ce mi-a trecut glonţul de două ori pe la ureche, o trebuit să accept o provocare. Şi Anca are magnifica idee:

– Bea laptele lui Rocky!

Rocky era unu’ mic şi creţ. Urechile clăpăuge şi cam albicios. Evident, era câinele pensiunii. Avea o cutie de Rama în care îi puneau ăştia laptele. Era plină de pământ si păr. Fără să stau pe gânduri, am dat cutia la sec 😆 . Ricky, care se indrepta spre baie, o picat în cur şi a râs până s-a pişat pe ea, la propriu. Anca şi Janina (parcă) or picat pe spate şi au rupt scaunele 😆 .

Next day, dimineaţa plajă, venit la prânz, înapoi la plajă, cină, iar pe seară, am plecat toţi la discoteca din aer liber. Încă mai speram la reîntâlnirea cu Alina/Alisa. Ştiam că în ziua aia trebuia să plece, dar speram la un miracol care s-o ţină acolo, măcar o zi în plus. Dar, pt că viaţa-i curvă, n-am mai văzut-o niciodată 😦 . Şi pt că aveam un motiv, m-am pus să beau cu Iliuţă al meu. Ne-am îmbătat destul de repede şi mi-a venit o idee magnifică: „hai să facem baie în mare”. Asta pe la 1 noaptea. Prima dată, a fost ok. Ne-am lăsat hainele pe mal, ne-am aruncat de două ori în apă după care ne-am întors la băut. A doua oară, am stat ceva mai mult. A treia oară, ne-a fost lene să mai mergem până la mare (50 de metri) şi am sărit imbrăcaţi în lac. Am ieşit din lac, plini de verdeţuri in cap 😆 , cu hainele ude şi cu adidaşi fleoşcăitori 8) . Janina, nu mai avea chef de stat la discotecă şi m-a rugat să o conduc până la cameră. Fiind un gentleman din naştere, i-am făcut pe plac. Dar fiind mort de beat, mai degrabă m-a dus ea pe mine :mrgreen: . Ajungem la pensiune şi-i zic:

– Nu mă simt în stare să mă întorc la discotecă şi nici n-am cheia de la cameră. E la Roşkatu. Vezi că dorm la tine’n cameră în noaptea asta.

Dintr-o dată, o văd pe Janina cum ţâşneşte de lângă mine, descuie repede uşa la cameră şi se încuie înăuntru.

– Ce faci bă?  😯  o întreb.

– Nu te las să intri in cameră că mă violezi! îmi răspunde asta de după uşă.

– Bă, te-ai tâmpit?

– Nu, că tu mă violezi!

– Deschide bă uşa şi lasă dracu’ glumele.

Şi chiar credeam că glumeşte, pt că în timp ce-mi servea placa „Nu, că tu mă violezi” , râdea ca proasta. După vreo 10 minute în care am auzit placa chicotindă, dintr-o dată o început să plângă şi să zbiere după ajutor 😐 .

I-am zis printre dinţi un „Du-te’n crucea mă-tii de proastă! Vorbim noi de dimineaţă!” şi m-am dus să-mi fac un culcuş. Dar din ce dracu’ să-l fac?! Şi neavând o altă soluţie, m-am întins pe-o masă şi somn tată. Roşkatu, alt prost, în loc să mă trezească şi să mă bage în cameră, m-o lăsat să dorm pe masă 🙄 .

Cum s-a luminat, m-am trezit. Dau să intru in cameră, dar bolovanii s-or încuiat înauntru. Şi ce să fac singur? M-am dus pe plajă. După o plimbare de o oră, n-am mai rezistat. M-am intors înapoi la pensiune şi-am început să bat în uşă puternic şi să zbier la ăştia:

– Deschide bă!!!

Nici n-am trezit toată pensiunea 😆 . Dar mă durea cam la un metru în faţa pulii. M-am băgat în pat şi somn. M-or trezit pe la 12, să bag la maţ de prânz. Cum am văzut-o pe Janina, m-am dus direct la ea:

– Mă-ta’n cur de vacă, data viitoare te întorci singură, indiferent de unde. Aaa, cine pulea mea crezi că te-ar viola pe tine 👿  ?

O cam înghiţit în sec, dar prostia se plăteşte. În acea seară, n-am mai auzit din partea ei: „Vin şi io” . Fiind ultima seară, ne-am împărţit în două. Marea majoritate a mers la (re)deschiderea Tineretului, iar eu Roşkatu şi Iliuţă ne-am plimbat aiurea. Ne-am întors pe la vreo două, dar neavând somn, ne-am pus pe cruce cu berea lângă noi. Pe la 4 jumate, au venit şi restul. Eu deja eram betoloc bine 😀 . Schimbând două, trei cuvinte, eu cu Blondie şi B… al ei ne-am hotărât să vedem răsăritul pe plajă. Dar, când să plecăm, madmoazel Francesca zice:

– Vin şi eu cu voi.

„Fain, băgami-aş pula 🙄 ” îmi zic. Ajunşi pe plajă, eu şi cu B… am adormit ca electrocutaţi 😆 . Nu că a fost ceva plănuit, dar când şi-o dat Francesca drumu’ la gură, am luat somn. Numa’ răsărit n-am mai văzut 😆 . Or tras fetele de noi vreo 10 minute ca să deschidem ochii. Pe când ne-am dezmeticit, soarele era sus de vreo… 5 palme. Ne-am ridicat şi mai mult dormind, ne-am îndreptat către pensiune. M-am trezit pe la vreo 11, am dat o fugă pân’ la băltoacă, m-am aruncat de câteva ori în ea şi m-am întors să-mi fac bagajul. Era ziua în care plecam acasă. Cu jiind, am privit în urmă, cum marea se îndepărta de mine.

Foarte important: Dacă te cheamă Alisa/Alina, eşti roşcată cu ochi albaştri, eşti de prin Piteşti şi ai sărutat un slăbănog cu păru’ zgribulit, ce avea pe el un tricou cu un schelet electrocutat, dă-mi un semn de viaţă. Ai uitat ceva la mine.

2 gânduri despre &8222;La mare, la soare…&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

