Rendez-vous


Marţea trecută, în drum spre facultă, am dat nas în nas cu Basch. Cum cine-i Basch? 😕 Edi… Na bine… Hai să-ţi povestesc mai în amănunt.

În liceu, am avut un coleg de clasă pe nume Basch. Nu e nici un secret că în perioada aia eram un idiot cu pedigree 8) . Ei bine, Basch era ăla pe care-l pocneam toţi (în special eu şi Tralala), fără un motiv anume. Jucam cruce şi nu-mi intrau cărţile => Basch încasa una. Ploua afară => Basch încasa una. Mă futea profa de mate la icre => Basch încasa una. Nu mai aveam ţigări…exact: Basch încasa una :mrgreen: .

Prin clasa a 11-a şi a 12-a, dimineaţa venea cu bicicleta la şcoală, iar după-masa mergea pe lângă ea, în drum spre casă. Nu odată şi-a legat „calul” la Iprotim ( în condiţiile în care venea de pe Circumvalaţiunii, dinspre mall) şi a venit pe jos până la Mincu 😆 . Dar şi acolo îi dezumflam roţile, rupeam spiţele, etc 😈 . Până şi la facultă (la Hidro) în anu întâi, îi mai sabotam biţigla 😆 .

Ei bine, în condiţiile date, marţi când m-am intâlnit cu el, mi-a dat o palmă, mai dureroasă ca toate ce i le-am dat eu în liceu 😳 : m-a salutat, mi-a zâmbit şi s-a comportat de parcă am fost cei mai buni prieteni în tinereţe. Eu, în locul lui, m-aş fi uitat cu scârbă la personajul ce m-a schingiuit tot liceul şi îi mai futeam şi o flegmă între ochi.

Şi dacă tot mi-am amintit de liceu, următorul post va fi despre prostiile şi problemele ce le făceam în vremurile alea 😀  .

3 gânduri despre &8222;Rendez-vous&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

