O vineri


M-am trezit pe la 4 dimineaţa, forţat de împrejurări. După juma’ de oră, m-am pus înapoi în pat. Mai adormi drace, dacă poţi 😦 . Pe la 6 jumate, am aruncat utima privire spre telefon. Eram semi adormit. După 10 minute, mă uit la ceas: 11:30. „Nah să-mi bag pula”.

Beau cafa de dimineaţă şi aud un îţ-îbţ-îţ puternic din garaj. „Ce pula mea?!” îmi zic. Era cumnatu-miu care-şi proba ditamai tubul de bas. După ce l-am trimis acasă, am revenit la cafeluţa mea în bucătărie. N-aveam chef nici să respir. Am ieşit în curte, mi-am luat „ma’ ride” (o să vă detaliez într-o altă zi) şi timp de o oră m-am plimbat.

În timp ce vorbeam cu George (un vecin) aud nişte cheunături în jos pe stradă. Pân’ am ajuns cu „ma’ ride” acolo, faptul era consumat. Un biet frate de-al lui Pingilică, zăcea mort pe trotuar 😦 . Am vrut să-l bat pe criminal, dar n-are rost să-ţi pui mintea cu prostul. Supărat, am intrat în casă şi m-am băgat la un poker mic. Dar când n-ai mintea clară, jocul nu prea-ţi iese. Într-o pauză publicitară, am dat o fugă pân’ la grădi după Găvrilă, după care am revenit la comp şi implicit la poker. Am jucat până acuma la 1 noaptea şi m-am ales cu praful de pe tobă.

Ampulea zi 😦  .

4 gânduri despre &8222;O vineri&8221;

  1. Cum care prezență feminină? the one ..for the next 24 hours:D dacă nu e , se găsește..asta dacă mai ai chef de căutat și de expunere a propriilor abilități de învăluire 😛

Dă-ţi şi tu cu părerea

