Te iubesc!


Indiferent de oră, indiferent de halul cum arăt, mereu m-aştepţi cu braţele deschise. Am petrecut împreună ani şi mereu ai avut grijă de mine. Azi-dimineaţă, am ajuns la tine, pe la 5 jumate. M-ai aşteptat cu o cafă fiebinte şi un cola. Nu te-ai supărat pe mine, că mai şi aţipeam din când în când. Mi-ai înţeles starea de oboseală şi ca o gazdă bună, mi-ai pus şi Dire Straits în surdină. Mereu m-ai nimerit cu muzica. Mai ţii minte, când veneam pe la tine cu Manu şi jucam şah? Sau când veneam dimineaţa la 8 şi plecam pe la 3 dimineaţa, a doua zi? Şi eu îmi amintesc şi tocmai d’aia îţi spun sincer: Papillon, te iubesc, şi-ţi mulţumesc că exişti în viaţa mea 🙂

O parte din „tratamentul” tău de azidimineaţă

Fucking-tastic saxul ăsta…

Evident, nu puteau lipsi astea 3

Şi unul din cele mai frumoase videoclipuri ever:

Aş putea să pun piese de-a lor aici, la nesfârşit. Sper să vă placă şi vouă, măcar pe-un sfert din cât îmi plac mie…

2 gânduri despre &8222;Te iubesc!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

