Una bucată leapşă


Madmuazel Sasha m-a provocat. Cică ar fi vorba despre o leapşă zodiaco-erotică. Să vedem ce-o ieşi.

Bărbatul (ăsta’s io 8) ) Leu

Am observat că alţii, pur şi simplu au dat controlce-controlve de pe nu ştiu unde, din veveveu’ ăsta mare. Mi se pare ciudat, din moment ce o primeşti de la un Cutărescu, ce doreşte să-ţi vadă opinia/obiceiurile.

Cică’s mai nemernic de felul meu, egocentric, egoist şi pasiv, în mare parte a timpului. Ei bine, când găsesc o don’şoară care să-mi placă mult (rara avis), mă schimb radical. Dintr-o dată, raţiunea mă părăseşte şi rămân un idiot notoriu, gen Killer.

Ce-i drept, după câteva zile îmi revin, dar nu complet. Rămân într-o stare din aia de tip „mesmerized”. Am tot încercat să mă controlez, dar mâţa din mine, iese la suprafaţă. Dintr-o dată, am mare nevoie de afecţiune, cu tot ce implică ea (WTF???). Aş putea să stau cu gagica respectivă şi două săptămâni închis în casă. Zău că n-aş regreta.

Din păcate/fericire ( nu mi’s convins de forma corectă), în marea majoritate a timpului, sunt ocupat cu relaţii de (foarte) scurtă durată. Mă plictisesc repede de cea de lângă mine. Îmi place la început, dar marea majoritate, au un talent înnăscut pt a mă îndepărta de ele. Dar şi fuck’em&leave’em ăsta, e un mod de viaţă, nu?! :mrgreen:

Viaţa sexuală : De tip „nesătul” şi „open-minded” (a se citi: încerc şi cu voi două ) 😀

Zone erogene : Aici e puţin mai ciudat, pt că depinde foarte mult de context şi starea de spirit. Însă, indiferent de starea de spirit, urechea rămâne un punct sensibil de-al meu 😳 .

Mulţumită? Pt alte detalii, treci pe privat 😀 .

4 gânduri despre &8222;Una bucată leapşă&8221;

  1. 🙂 eu mă declar mulțumită. Chiar mă gândeam că o să dai și tu copy-paste de pe undeva, dar neah..nu-ți stă în caracter 😀 Totuși ai fost cam zgârcit cu detaliile, data viitoare te taxez..

  2. Miştotică zice:

    Spre deosebire de tine, eu sunt freelancer si un surplus de informatii mi-ar face numai rau. Dar pe privat, iti pot lamuri orice aspect 😛

Dă-ţi şi tu cu părerea

