Vroiam să scriu în seara asta despre ultimele zile. Am avut parte de: Găvrilă, GNG, sor-mea, trotinete cu nitro (în viziunea lu’ Găvrilă, evident), tinghi-bilinghi&tanga-balanga, un telefon nou, examene ratate, probleme cu garsoniera şi multe alte belele cotidiene. Momentele bune şi cele rele s-au alternat, formând un echilibru în viaţa de zi cu zi (lucru rar întâlnit la mine).

Ei bine, toate astea pălesc în faţa unei veşti primite în seara asta. Vestea asta o aşteptam din 2002, toamna. De atunci, sper întruna. Sper că… şi uite că în seara asta, vestea cea bună a venit. Nu e chiar 100% finalizată, dar în proporţie de 95%, este realizată. De atâtea ori m-am fript în speţa asta încât, deşi nu cred în porcării superstiţioase, n-am să spun despre ce e vorba, ca să nu cobesc.

După ce sufli în iaurt si tot te frigi pe bot, până nu vezi negru/alb, de la Dumnezeu decretat, parcă nu-ţi vine să te bucuri. E cea mai bună veste posibilă şi eu nu mă pot bucura. Cât de ampulea să fie, de te-ai pune’n locul meu? Astăzi este o zi mare, iar eu sunt obligat de propria-mi conştiintă, să o tratez ca pe una oarecare 😦 Ştiind că sunt pe drumul cel bun, sunt dispus să-mi ţin în frâu bucuria încă un an sau doi. Dacă am putut să aştept atâta amar de vreme, un an sau doi în plus nu m-or omorî.

Câţiva ştiu, toţi citesc, puţini înţeleg. Cei care citesc aici şi totuşi ginesc despre ce aberez în aceste rânduri, vă rog să nu scăpaţi porumbelul.Veţi fi consideraţi vinovaţi „de cobit”, în caz de eşec 👿 .

PS: Şi huliganii plâng câteodată… :mrgreen:

TP

3 gânduri despre &8222;&8221;

    • Miştotică zice:

      Pt că gunoiul are mereu câte un as în mânecă şi întoarce mâna în favoarea lui. Plus că nu vreau să cad în penibil bucurându-mă, atâta vreme cât decizia nu e definitivă şi irevocabilă, iar gunoiul mai are şanse, fie ele şi matematice, de reuşită.

Dă-ţi şi tu cu părerea

